اخبار داغ

کمک ۷ میلیاردی خیرین بهاری به موکب و ایستگاه صلواتی اربعین

کمک ۷ میلیاردی خیرین بهاری به موکب و ایستگاه صلواتی اربعین
موکب آیت الله بهاری امسال برای سومین سال پیاپی در کربلا آماده پذیرایی و اسکان زائرین کربلا می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از نافع، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برپایی 6 ایستگاه صلواتی در ایام اربعین در شهرستان بهار و یک موکب آیت الله بهاری در کربلا خبر داد و گفت: تعداد ایستگاه های صلواتی سال گذشته 4 ایستگاه بود که امسال به 6 ایستگاه افزایش یافته است.
آیت الله جمشیدی همچنین گفت: خیران و اهالی شهرستان بهار امسال 700 میلیون تومان به موکب آیت الله بهاری و ایستگاه های صلواتی شهرستان کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه ای از نظر کیفی و کمی داشته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با اشاره به انواع خدمات فرهنگی در ایستگاه های صلواتی گفت: 6 ایستگاه صلواتی شهرستان بهار در پلیس راه همدان-تهران، لالجین، زاغه،آبرومند،پلیس راه همدان کرمانشاه و میدان بهار واقع است که تعدادی از آنها برای برنامه رفت کار خود را آغاز کرده و تعدادی دیگر برای برنامه برگشت برنامه ریزی کرده اند.
وی ادامه داد: پذیرایی در سه وعده غذایی، اسکان ، برنامه نماز جماعت و خدمات بهداشتی، پزشکی در ایستگاه های صلواتی ارائه می شود که ایستگاه آیت الله بهاری امسال آمادگی اسکان 6 هزار نفر از زائران را دارد.
وی در خصوص موکب آیت الله بهاری در کربلا گفت: 45 نفر به عنوان خادم از بهار برای خدمت رسانی به زائران عازم کربلا شده اند و  آمادگی پذیرایی از زائرین را به طور روزانه در سه وعده و در هر وعده برای 2000 نفر دارا می باشند، همچنین هر شب 800 نفر در این موکب می توانند اسکان یابند.
وی آدرس دقیق موکب آیت الله بهاری در کربلا را منطقه جایر ، گاراژ بیروت، جنب بیمارستان مستشفی العباس عنوان کرد و گفت: زائران گرامی اگر قصد عزیمت به کربلا را داشتند می توانند به این موکب رفته و در آنجا اسکان یابند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه