اخبار داغ

به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

اولین جشنواره مسابقات استانی کارکنان دولت در اردبیل برگزار شد+تصاویر

اولین جشنواره مسابقات استانی کارکنان دولت در اردبیل برگزار شد+تصاویر
اولین جشنواره مسابقات استانی کارکنان دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن تختی اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بهمن حسین زاده  عصر امروز در اولین جشنواره مسابقات استانی کارکنان دولت که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن تختی اردبیلبرگزار شد، گفت: ایجاد و حفظ روحیه نشاط و سلامت کارکنان از اولویت های کاری استانداری است و طبق مصوبه شورای اداری استان اولین دوره مسابقات استانی کارکنان دولت با همت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی برگزاری این دوره از مسابقات را در نشاط اجتماعی و برخورد شایسته کارکنان مهم ارزیابی کرد وافزود: ورزش نقش مهمی در سلامت کارکنان و ارائه خدمات بهتر به مردم دارد.

,


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: توجه به ورزش کارکنان و خانواده کارکنان ضرورت دارد و مسئولین شهرستان ها توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

,
,

حسین زاده بیان کرد:ضرورت تداوم تحقیقات علمی برای بستر سازی ورزش در جامعه و آثار مثبت آن در بین اقشار مختلف مردم و ارتباط نزدیک با دانشگاه ها و مراکز علمی احساس می شود. 

,

در این جشنواره ورزشی۲۷۰ نفر از کارکنان مرد و زن در پنج رشته ورزشی دارت، شطرنج، طناب کشی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از تمامی شهرستان های استان شرکت کرده بودند.

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه