اخبار داغ

رییس منابع طبیعی پلدشت خبر داد؛

پلدشت رتبه اول اجرای طرح بهبود و اصلاح مراتع را کسب کرد

پلدشت رتبه اول اجرای طرح بهبود و اصلاح مراتع را کسب کرد
رییس منابع طبیعی پلدشت گفت: امسال با همکاری بهره برداران به منظور بهبود و اصلاح مراتع در یک هزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع عملیات قرق، بذر پاشی و کود پاشی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا مرادخانی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به حفاظت و احیای منابع طبیعی گفت: امسال با همکاری بهره برداران به منظور بهبود و اصلاح مراتع در یک هزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع عملیات قرق، بذر پاشی و کود پاشی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: امسال این پروژه ها بر سایر مراتع نیز اعمال می شود و پیش بینی می شود با اجرای این پروژه ها پوشش مرتعی به شرایط خوبی رسیده و ۵۰ درصد بر پوشش مراتع افزوده شود.

,

رییس منابع طبیعی پلدشت افزود: قرارداد حفاظت مشارکتی با مجریان و بهره برداران در ۱۱۰هزار هکتار به منظور حفاظت و احیای مراتع منعقد شده است.

,

مرادخانی گفت: پلدشت دارای ۱۱۸ هزار هکتار مرتع است که در بیش از ۹۰ درصد طرح حفاظت مشارکتی به اجرا در آمده است و در این خصوص پلدشت دارای رتبه ۱ استانی است.

,

رییس منابع طبیعی پلدشت در خصوص آبیاری جنگل کاری دشت قیقاچ افزود: آبیاری جنگل کاری دشت قیقاج در مساحتی به طول ۱۰۰ هکتار در حال اجرا است تا در آینده شاهد پارک جنگلی و تفرجگاهی برای اهالی منطقه و شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه