اخبار داغ

خوزستان را آب بُرد!/ آبگرفتگی معابر زندگی مردم را فلج کرد

خوزستان را آب بُرد!/ آبگرفتگی معابر زندگی مردم را فلج کرد
آبگرفتگی معابر در استان خوزستان پس از بارندگی ها به امری طبیعی تبدیل شده و هشدارهایی در این خصوص نیز داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ از بعد از ظهر یکشنبه، وزش شدید باد به همراه بارش شدید باران و رعد و برق در استان خوزستان موجب آبگرفتگی معابر شهری به ویژه در اهواز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
آبگرفتگی معابر پس از بارش باران در خوزستان یکی از مشکلات قدیمی این استان است که پس از چند میلیمتر بارندگی موجب فلج کردن زندگی شهری و مختل کردن تردد شهروندان می شود.
,
 
,
این وضعیت در شهرهای ماهشهر، بندرامام و هندیجان، سبب تعطیلی مدارس نوبت صبح دوشنبه در این سه شهر شد.
,
 
,
 
,
اسکان اضطراری 200 زائر در چذابه
, اسکان اضطراری 200 زائر در چذابه,
 
,
همچنین بارندگی شدید در مرزهای شلمچه و چذابه که مسیر حرکت زائران اربعین هستند، موجب وارد آمدن خساراتی به موکب های پذیرایی شده است.
,
 
,
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان شب گذشته به کمک 6 تیم 5 نفره، به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه امداد رسانی شد.
,
 
,
علی خدادی افزود: به 200 زائر نیز در مرز چذابه، اسکان اضطراری داده شد.
,
 
,
 
,
 
,
تنگی نفس 10 دانش آموز رامشیری
, تنگی نفس 10 دانش آموز رامشیری,
 
,
وزش باد شدید پیش از آغاز بارندگی ها در برخی شهرها مانند رامشیر، موجب ایجاد مشکلات تنفسی برای شهروندان این شهرها شد.
,
 
,
فرماندار رامشیر در این باره گفت:  ظهر روز گذشته در پی وقوع تندباد لحظه‌ای در رامشیر و افزایش سریع شدت گردو غبار در منطقه، 10 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه مدرسه حضرت رقیه روستای بیت باوی دچار تنگی نفس شدند.
,
 
,
حسینی نژاد با اشاره به اینکه اکنون همه دانش آموزان وضعیت مساعدی دارند، گفت: 5 نفر ازدانش آموزان در محل به کمک ماسک اکسیژن درمان شدند. 4 نفر از دانش آموزان به دلیلی نزدیکی به اهواز همراه مدیر و یکی از معلمان مدرسه به بیمارستانی در شهر اهواز منتقل شدند و یک نفر از دانش آموزان نیز به بیمارستان رامشیر منتقل شد.
,
 
,
 
,
به گزارش رهیاب ؛ آبگرفتگی معابر در استان خوزستان پس از بارندگی ها به امری طبیعی تبدیل شده و هشدارهایی در این خصوص نیز داده شده است.
, رهیاب ,
 
,
چندی پیش مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وضعیت ضعیف شبکه دفع آبهای سطحی گفته بود با چند میلیمتر بارندگی باید با قایق در خیابان ها تردد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه