اخبار داغ

سرپرست معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل:

سرمایه گذاری بخش خصوصی در ۵ منطقه نمونه گردشگری اردبیل

سرمایه گذاری بخش خصوصی در ۵ منطقه نمونه گردشگری اردبیل
سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پنج منطقه نمونه گردشگری این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،  ناصر محمودی یش از ظهر امروز در خصوص آخرین وضعیت فعالیت سرمایه گذاران در مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری اردبیل درجمع خبرنگاران اظهار داشت: از 36 منطقه نمونه گردشگری در استان اردبیل در پنج مورد موافقت اصولی صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در دو منطقه نمونه گردشگری نیز صدور موافقت اصولی در دست بررسی است و به زودی در این مناطق پروژه های گردشگری عملیاتی می شود.

,

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: همچنین در اغلب روستاهای هدف گردشگری مجوز بوم گردی صادر می شود.

,

محمودی با اذعان به تعریف 12 روستای هدف گردشگری در استان تاکید کرد: در اغلب روستاها تاسیسات گردشگری احداث شده و یا در حال تعریف و اجرا است.

,

وی همچنین با اشاره به صدور فراخوان مطالعه 25 سایت گردشگری در سطح استان  تصریح کرد: در پی انتشار فراخوان و بررسی شرکت های متقاضی، هفت سایت جهت مطالعه به شرکت های مشاور واگذار شده است.

,

به گفته سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تمامی پروژه های سرمایه گذاری به ویژه پروژه هایی با قابلیت اشتغال زایی مورد حمایت است.

,

محمودی گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران در صورتی که مدارک ارائه شده پروژه ها کامل ارائه شود تنها در مدت یک هفته موافقت اصولی اولیه صادر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه