اخبار داغ

رئیس اداره تحقیق اوقاف استان زنجان:

استقبال زائرین از موکب زنجان در شهر سامرا/ بخشی از هزینه های موکب زنجان از محل کمک های مردمی است

استقبال زائرین از موکب زنجان در شهر سامرا/ بخشی از هزینه های موکب زنجان از محل کمک های مردمی است
رئیس اداره تحقیق اوقاف استان زنجان از استقبال ویژه زائرین از موکب زنجان در شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; غلامرضا نظری امروز با حضور در موکب زنجان در سامرا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب اداره کل اوقاف زنجان از محل موقوفات مرتبط در سامرا بر پا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این موقوفات قید زمان و مکان ندارند، ابراز کرد: این موقوفات که در برپایی موکب مورد استفاده قرار می گیرند در راه سید الشهدا(ع) می باشند و هیچ قیدی که در کجا مصرف شوند، ندارند.

,

رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه بخش دیگری از هزینه این موکب از محل کمک های مردمی بوده است، افزود: برخی از متولیان این حوزه نیز کمک هایی را برای برپایی این موکب داشته اند که نیت هایشان هزینه در راه عزاداری سیدالشهدا(ع) است.

,

وی با تاکید بر اینکه ما اجازه استفاده از موقوفات دیگر در این راه نداریم، بیان کرد: سال گذشته 600میلیون تومان برای برپایی موکب ها در سامرا هزینه شده بود که بیش از 100میلیون تومان آن از محل کمک های مردمی بوده است.

,

نظری با اشاره به وظایف اداره تحقیق اوقاف استان زنجان عنوان کرد: وظایف این اداره بررسی موقوفات هزینه شده در محل های مورد نظر است.

,

رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تطبیق اجرای موقوفات با وقف نامه از وظایف این اداره است، گفت: ما مراقب این هستیم تا مبادا انحرافی در اجرای موقوفات پیش بیاید.

,

وی با اشاره به اینکه امسال چهارمین سالی است که در سامرا حضور داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موکب در منطقه محروم برپا شده است استقبال ویژه ای را از طرف زائران شاهد هستیم.

,

نظری با بیان اینکه هر سال به دنبال ارتقا خدمات ارائه شده به زائران هستیم، تصریح کرد: هر سال تعداد موکب های برپا شده در شهر سامرا افزایش می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه