اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل:

۴ موکب خدمات‌رسانی به زائران حسینی در اردبیل و عراق برپا شد

۴ موکب خدمات‌رسانی به زائران حسینی در اردبیل و عراق برپا شد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: با هدف خدمات‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین ۵۰ خادم موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اسفندیار هوشیار عصر امروز در مراسم اعزام خادمان موکب اربعینی حسینی به کربلای معلی در اردبیل اظهار داشت: با هدف خدمات‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین 50 خادم موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی از برپایی 4 موکب خدمات‌رسانی به زائران حسینی در اردبیل و عراق خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام یافته هم‌اکنون هیچ مشکلی از بابت خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی داریم و برنامه‌های انجام یافته به بهترین شکل ممکن انجام یافته است که امیدواریم در این زمینه زائران هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: آخرین کاروان اربعین حسینی در قالب خادمان موکب‌ها امروز اعزام شدند تا در موکب‌ها حضور یافته و خدمات‌رسانی مطلوبی به زائران داشته باشند که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم از پیش انجام یافته است.

,

هوشیار ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های مردمی و نقش در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه نیز تصریح کرد: در حال حاضر کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی جمع‌آوری شده و خوشبختانه هر سال نسبت به سال قبل شاهد حضور پرشور خیران در این زمینه هستیم.

,

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود امسال همانند سال‌های گذشته و حتی پرشور و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته اجتماع اربعین حسینی برگزار شود و امت اسلامی بار دیگر جواب دندان‌شکنی به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن بدهند و آنان را سر جای خود بنشانند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه