اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

گلوگاه امنیتی «کامه» فاقد دستگاه ایکس ری است

گلوگاه امنیتی «کامه» فاقد دستگاه ایکس ری است
معاون تستاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: در حالی که پاسگاه شهید کامه فاقد دستگاه پیشرفته ایکس - ری (x-ray) است، اما با این حال در شناسایی بسیاری محموله های قاچاق موفق عمل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، علی رستمی صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: مشکلات ما زمانی بیشتر مشهود می شود که همگان بدانند امروز با پدیده قاچاق و سرقت توسط افراد حرفه ای مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی گفت: هر چند تعداد این افراد محدود است اما چون به صورت تخصصی و حرفه ای عمل می کنند، لذا شاهد دامنه گسترده عملیات آن ها هستیم.

,

 

,

ستمی اظههر کرد: از سوی دیگر در سال های اخیر در حالی که بر تعداد نیروهای متخصص ما اضافه نشده، اما حجم کار در فرمانداری رشد داشته به طوری که ما امروز با افزایش تعداد دبیرخانه کمیسیون های تخصصی، مجبوریم از توان فرمانداری استفاده می کنیم و بابت مسوولیت های جدید نیز، هیچ حق الزحمه ای دریافت نمی کنیم.

,

 

,

رییس دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی نیز گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در این شهرستان بحث قاچاق دام به جنوب کشور است که در کنار قاچاق سوخت مشهود است.

,

 

,

رسول فرزادفر افزود: از سوی یگر تربت حیدریه از دیرباز مرکز بارانداز تجاری بوده و اکنون دستگاه هایی چون علوم پزشکی، شرکت نفت و غله مسولیت چند شهرستان اقماری را به عهده دارند و لذا توجه ما نیز به تکمیل تجهیزات کنترلی این خطه به صورت ویژه است.

,

 

,

و با بیان اینکه اکنون در سطح کشور 10 سامانه کنترلی در حال ایجاد و گسترش است، گفت: سامانه حمل و نقل، تجارت آسان، انبارها و نیز مبارزه با قاچاق کالا از جمله این سامانه ها هستند که با راه اندازی آنها در تربت حیدریه نیز بزوی شاهد رفع بسیاری کمبودها خواهیم بود.

,

 

,

رییس تعزیرات حکومتی تربت حیدریه نیز گفت: در نیمه نخست امسال تعداد 77 فقره پرونده قاچاق به این اداره وارد و با احتساب پروندده های قبلی 83 فقره مختومه شد.

,

 

,

نجم الدین گرمایی درصد عملکرد تعزیرات تربت حیدریه را 107 درصد اعلام و اظهار داشت: میزان مجازات پروندده های یاد شده هفت میلیارد و 437 میلیون و 264 هزار و 161 ریال است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه