اخبار داغ

فرمانده حشدالشعبی عراق در سامرا:

نیروهای حشدالشعبی در کنار نیروهای سرلشکر سلیمانی و مجاهدین لبنانی کمر داعش را شکستند/ امنیت کاملی در شهر سامرا حاکم است

نیروهای حشدالشعبی در کنار نیروهای سرلشکر سلیمانی و مجاهدین لبنانی کمر داعش را شکستند/ امنیت کاملی در شهر سامرا حاکم است
فرمانده حشدالشعبی عراق در سامرا گفت: نیروهای حاج قاسم و مجاهدین لبنانی کمر داعش را شکستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حیدر یعقوب امروز با حضور در موکب اداره کل اوقاف زنجان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور موکب های ایرانی در شهر سامرا اظهار کرد: موکب اداره کل اوقاف استان زنجان خدمات خوبی در شهر سامرا برای زائرین ارائه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج رسا;,

وی با بیان اینکه از خدمت رسانی موکب های ایرانی و همچنین موکب زنجان رضایت کامل داریم، افزود: چند سال گذشته زائری به سامرا نمی آمد اما اکنون شاهد حضور پرشور زائرین اهل بیت (ع) در این شهر هستیم.

,

فرمانده حشدالشعبی عراق در شهر سامرا با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا شهر سامرا زائر پذیر شده است، ابراز کرد: شهدای مدافع حرم عراقی، ایرانی و لبنانی زحمات زیادی برای آزادی این شهر از دست تکفیری ها کشیده اند.

,

وی با بیان اینکه به لطف خداوند و تلاش مدافعین حرم منطقه را از وجود داعش پاکسازی کرده ایم، خاطرنشان کرد: منطقه سامرا در گذشته بسیار خطرناک بود اما اکنون آرامش خوبی در این شهر حاکم شده و زائرین هیچ دغدغه ای در این خصوص ندارند.

,

یعقوب  با تاکید بر اینکه با مجاهدت نیروهای حشدالشعبی، نیروهای حاج قاسم سلیمانی و همچنین نیروهای لبنانی منطقه به صورت کامل پاکسازی شده است، عنوان کرد: در گذشته وضعیت طوری بود که هر روز چندین خمپاره در اطراف صحن امامین عسکریین فرود می آمد.

,

وی با بیان اینکه اکنون مانند کربلا شاهد حضور شبانه روزی زائرین در سامرا هستیم.

,

فرمانده نیروهای حشدالشعبی عراق در سامرا با تاکید بر اینکه جنگ ما تمام نشده است، اظهار کرد: اکنون وارد جنگ نرم با دشمنان شده ایم چرا که اکنون دشمن قصد دارد حرکت اربعین را تضعیف کند.

,

وی با اشاره به اینکه عشق مسلمانان به اهل بیت (ع) کم نخواهد شد، گفت: داعش در مقابل ما عددی نیست و دشمن اصلی ما اکنون آمریکا و اسرائیل است.

,

یعقوب تصریح کرد: مجاهدین حشدالشعبی و برادران مدافع حرم ایرانی و لبنانی در حال خشک کردن ریشه داعش و تکفیری ها در منطقه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه