اخبار داغ

ماموستا برجسته اهل سنت سنندج:

جنایت گروهک های ضد انقلاب بی پاسخ نمی ماند

جنایت گروهک های ضد انقلاب بی پاسخ نمی ماند
ماموستا برجسته اهل سنت کردستان ضمن محکومیت به شهادت رساندن دو بسیجی در سروآباد توسط گروهک های ضد انقلاب بیان کرد: یقینا جنایت آنها بی‌پاسخ نمی‌ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین راستی ماموستا برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این شهیدان اظهار داشت: بنده نیز مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه خود را با بازماندگان ابراز می‌دارم و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و برای شهیدان رحمت، مغفرت الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 

,

وی گفت: اقدام ضدانسانی این گروهک های ضد انقلاب به‌شدت محکوم است چراکه کشت و کشتار و خون ریختن مسلمانان و افراد بی‌گناه خلاف دین اسلام است

,

 

,

 ماموستا راستی خاطر نشان کرد: دشمنان فکر نکنند که با این اقدامات کور تروریستی می‌توانند اراده ملت ایران و کردستانی‌های غیور را که در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر تمام دشمنان دین و انقلاب ایستادگی کردند و دشمن را شکست دادند، تضعیف کنند بلکه آن‌ها خوب بدانند که این مردم همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند. 

,

 

,

وی یادآور شد: قطعاً سپاه و تمام مسلمانانی که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، انتقام شهادت شهیدان سروآباد را از مزدوران استکبار جهانی می‌گیرند.

,

 

,

وی در پایان گفت: تجربه ثابت کرده که در طول چندین سال انقلاب هر حرکت مذبوحانه و ناجوانمردانه از سوی دشمنان و ضد انقلاب آغاز شده، نه تنها خللی در اراده و اعتقاد راسخ مردم ایجاد نمی‌کند بلکه عزمِ مردم را برای دفاع و پاسداری از آبرو و شرافت مملکت و نظام بیشتر جزم می‌کند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه