اخبار داغ

سرپرست آتش نشانی خلیل آباد خبر داد؛

غرق شدن جوان ۳۸ ساله خلیل آبادی در استخر کشاورزی

غرق شدن جوان ۳۸ ساله خلیل آبادی در استخر کشاورزی
سرپرست آتش نشانی خلیل آباد از غرق شدن جوان 38 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای ابراهیم آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل حیدریان در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، از غرق شدن جوانی در استخر ذخیره آب خبر داد و اظهار داشت: طی تماسی با سامانه 125 مبنی بر غرق شدن یک نفر در استخر کشاورزی در روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد، تیم آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: فرد مورد نظر یک جوان 28 ساله بود که در حال تخریب دیوار مجاور استخر به درون استخر سقوط می کند و به علت عدم آشنایی به اصول و فنون شنا غرق شده است.

,

سرپرست آتش نشانی خلیل آباد تصریح کرد: تیم امدادی خلیل آباد که مجهز به تجهیزات غواصی و دارای نیرو‌ی زبده غواص است بنا به شرایط بحرانی موجود و با هماهنگی به محض رسیدن، اقدام به خارج نمودن فرد غرق شده می کند ولی متاسفانه جوان 38 ساله خلیل آبادی جان باخت.

,

وی در ادامه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و با توجه به ازدیاد اینگونه استخرها در شهرستان، اذعان کرد: بهره برداران و کشاورزان مسائل ایمنی در خصوص بهره برداری از استخرهای ذخیره آب را جدی بگیرند تا دیگر شاهد این حوادث غم بار نباشیم.

,

حیدریان همچنین در پایان عنوان کرد: آتش نشانی خلیل آباد ضمن تدوین مجموعه اقدامات ایمنی استخرها، آمادگی ارائه هر گونه مشاوره ایمنی و به صورت رایگان به مالکان استخرها دارد و بر این باور هستیم که انجام مسائل ایمنی هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه