اخبار داغ

پس از تحمل سال ها درد و رنج؛

جانباز شیمیایی خلیل‌آبادی به لقاء الله پیوست

جانباز شیمیایی خلیل‌آبادی به لقاء الله پیوست
جانباز ۲۵ درصد شیمیایی خلیل آبادی پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به هم‌رزمان خود در هشت سال دفاع مقدس پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمدحسین آموزی جانباز شیمیایی 25 درصد دفاع مقدس صبح امروز بر اثر بیماری ناشی از ضایعه شیمیایی  پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به  یاران با وفای خود در جبهه‌های حق علیه باطل پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

محسن رزمی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با بیان اینکه جانبازان هنوز پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی، مقتدرانه در صحنه نبرد ایستاده و مقاومت می‌کنند، اظهار داشت: مبارزه جانبازان هنوز هم ادامه دارد و همچنان رنج‌ها و سختی‌های آن دوران را بدوش می‌کشند.

, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه بسیاری از رنج‌ها و سختی‌ها نیز متوجه همسران و خانواده‌هایشان و بسیاری از فضیلت‌ها هم همچنین نصیب این عزیزان می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر چه رفتن این غیور مردان برای ما سخت و گران است اما دست یافتن به آرزوی همیشگی این مردان مرد که همانا پیوستن به یاران شهیدشان است این فراق را برای ما آسان‌تر می کند.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل آباد با تاکید بر اینکه جانباز محمد حسین آموزی در این دو سال اخیر با مشکلات تنفسی شدید دست و پنجه نرم می کرد، تصریح کرد: محمد حسین آموزی همیشه می گفت که اگر همین حالا هم نیاز به حضور باشد آمادگی دارم دوباره در لباس رزم حاضر شوم و برای کشورم قدمی بردارم.

,

وی با بیان اینکه باید به سرزمین و انقلاب خود افتخار کنیم که چنین غیور مردانی را در خود پرورش داده و شجاعانه از این سرزمین به دفاع پرداختند، اذعان کرد: این ضایع دردناک را به خانواده محترم این جانباز تسلیت عرض نموده و از خداوند می‌خواهیم که با برادر شهیدش و دوستان شهید همرزمش محشور گردد.

,

پیکر مطهر جانباز محمد حسین آموزی صبح امروز در روستای مزده تشییع و در جوار گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه