اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

اربعین نماد وحدت و شکوه مسلمانان ومحبان اهل بیت است/مسئولین مبارزه با مفسدان اقتصادی را اولویت خود قرار دهند

اربعین نماد وحدت و شکوه مسلمانان ومحبان اهل بیت است/مسئولین مبارزه با مفسدان اقتصادی را اولویت خود قرار دهند
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ همایش عظیم و میلیونی اربعین حسینی نمادی از وحدت جهان اسلام و بزرگترین دیپلماسی جهان اسلام و شیعه دانستند وافزودند: دشمنان اسلام از این وحدت وحشت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته استان همدان؛ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، و با اشاره به سالروز اعتراض امام خمینی(ره) به کاپیتولاسیون بیان کرد: این قانون یکی از ننگین ترین قوانینی بود که در زمان شاه خائن به ایران تحمیل شد و می توان گفتFATF همان کاپیتولاسیون امروز است.
امام جمعه شهرستان ملایر:
حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های  عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر وحدت را مهمترین هدف برگزاری حماسه با شکوه اربعین دانست و اظهار داشت: حماسه 20 میلیونی اربعین با حضور زائران شیعه و عراقی ها در کنگره عظیم پیاده روی عظمت اسلام را به رخ جهانیان می رساند.
وی افزود: این راهپیمایی بزرگ در راستای  وحدت و اتحاد جامعه اسلامی و خنثی کردن رسانه های غول پیکر جهان کفر علیه اسلام است.
امام جمعه ملایر گفت: در حماسه عظیم راهپیمایی اربعین اگر مسلمانان کنار یکدیگر پیاده روی کرده و با فرهنگ و رفتار و سبک زندگی یکدیگر آشنا شوند، هیچ گاه دچار تفرقه نمی شوند.
وی افزود: باید مسلمان با هم وحدت و هم دلی داشته باشند چرا که دشمن کارهای زیادی برای تفرقه بین مسلمانان انجام می دهد و نمونه آن جنگ همیشگی در منطقه است و هدف آن جلوگیری از وحدت مسلمانان تلاش است، چرا که می داند اگر این منطقه زیر اسلام ناب جمع شوند قدرت اسلام مافوق همه قدرت ها است و توانایی مقابله با آن را ندارد.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: ما برای آینده اسلام و عظمت مسلمانان با عزت نیازمند وحدت و همدلی هستیم و راهپیمایی عظیم اربعین یکی از راه های رسیدن به این هدف است.
وی یکی دیگر از اهداف این حماسه عظیم را  انتظار است عنوان کرد و گفت: ما باید این پرچم سرخ حسینی را باید به دست انقلاب سبز امام زمان(عج)  دهیم.
امام جمعا ملایر تاکید کرد: این راهپیمایی امام حسین(ع) در دنیا بی نظیر است و هر سال باید با شکوهتر از قبل برگزار شود.
وی بزرگترین دیپلماسی جهان اسلام و شیعه را راهپیمایی با عظمت اربعین دانست و بیان کرد: باید هر چه بیشتر به راهپیمایی اربعین بها دهیم.
وی با اشاره به سالروز اعتراض امام خمینی(ره) به کاپیتولاسیون بیان کرد: این قانون یکی از ننگین ترین قوانینی بود که در زمان شاه خائن به ایران تحمیل شد و می توان گفتFATF همان کاپیتولاسیون امروز است.
وی با اشاره به عواقب FATF بیان کرد: مگر خود آمریکایی ها و هم پیمانانش شفافیتی در باره کمک های خود به داعش و النصره و داشته اند که توقع شفاف سازی حساب های جمهوری اسلامی را دارند.
حجت الاسلام برقراری گفت: نماینده هایی که به دنبال این شفاف سازی در FATF هستند اگر به شفاف سازی علاقمندند حقوق و درامدهای و نحوه بودجه های کشور خود را شفاف سازی کنند.
وی تاکید کرد: مسئولین مردم را محرم بدانند و دشمنان را محرم ندانند چرا که دشمن همان دشمن است و از سال 43 با کاپیتولاسیون رفته و امروز با FATF و 2030 برگشته است.
وی با اشاره به سالروز اشغال کامل خرمشهر بیان کرد امروز کرد: عرقی آمده بودند که در ایران بمانند اما امروز ایران اسلامی با قدرت در منطقه برتر است و حتی خود دشمنان نیز به آن اعتراف کرده اند.
امام جمعه ملایر با اشاره به وشکیل دولت جدید عراق بیان کرد: دولت جدید عراق تفکر مقاومت و تفکر اصیل اسلام ناب را دارد و تمام تلاش آمریکا برای جلوگیری از تشکیل این دولت بود که موفق نشد.
وی افزود: آمریکایی ها امروز در منطقه ضعیف شده است و حتی از مریدان خودش هم حرف شنوی ندارد.
حجت السلام برقراری عنوان کرد: وضعیت آمریکا همانند زمان فروپاشی شوروی است، فقط بوق های بزرگ رسانه ای دارد و دوران فرو نشستن قدرت پوشالی آمریکا فرا رسیده است.
وی با اشاره به حکم دو نفر از مفسدین اقتصادی بیان کرد: قوه قضاییه با سرعت به پرونده این دو مفسد اقتصادی رسیدگی کرد و امید است شاهد اعدام این مفسدین در ملا عام باشیم و اکنون زمان آن است که به پرونده دیگر مفسدین رسیدگی شود و با قاطعیت با آنان نیز برخورد شود.
امام جمعه شهرستان بهار:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
, امام جمعه شهرستان ملایر:, امام جمعه شهرستان ملایر:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه شهرستان بهار:, امام جمعه شهرستان بهار:,

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان کشور اسلامی ما علی الخصوص امریکایی ها در تلاش هستند که نگذارد ما جشن چهل سالگی انقلاب را برپاداریم و به هر طریقی سعی می کنند که به کشور ما ضربه بزنند.

,

حجت الاسلام حاتم نیا در بخش دیگر صحبت های خود به جنگ اقصادی در کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون کشور ما در شرایط بد اقتصادی قرار دارد و مسئولین ما باید مبارزه با مفسدان اقتصادی را اولویت خود قرار دهند.

,

امام جمعه شهر بهار با تسلیت ایام اربعین ، حضور بیست میلیونی مسلمانان و شیعیان در پیاده روی اربعین را یک فرصت مناسب برای تشیع عنوان کرد و گفت: این بهترین فرصت برای تقویت دیپلماسی فرهنگی و نشر فرهنگ تشیع در جهان و زمینه ساز حکومت امام زمان (عج) می باشد.
امام جمعه شهرستان رزن:

,
, امام جمعه شهرستان رزن:, امام جمعه شهرستان رزن:,

امام جمعه رزن با اشاره به عوامل ایجاد فاجعه کربلا گفت:سکوت خواص و نخبگان و علما یکی از دلایل اصلی ایجاد این فاجعه بوده است.

,

مولازاده با بیان اینکه امام خمینی با ایستادگی در برابر لایحه خفت بار کاپیتولاسیون ایستاد اضافه نمود:این لایحه عزت مردم ایران را لگد مال کرده بود.

,

وی ادامه داد:کتاب و کتابخوانی بابد تبدیل به یک امر رایج بین مردم شود.

,

وی  افزود:البته متاسفانه فرهنگ و ارشاد مرکز اجازه چاپ برخی کتب نه چندان سالم را داده است که خواندنش مناسب نیست.وی اضافه نمود:البته کتابهای مفید فراوانی در جامعه موجود است که باید خوانده شود.

,

شهادت حسین فهمیده نمادی از روح شور انگیز انقلاب است.مولازاده با اشاره به تجمع میلیونی انسانها در اربعین حسینی گفت:ببینید حسین چه با مردم کرده است که اینچنین مردم بعد از قرنها عاشقانه دور او حلقه زده اند؟

,

وی افزود:در چنین ایامی خاندان حسین بر سر مزار او برمیگردند.

,

امام جمعه شهرستان نهاوند:
اربعین نماد وحدت و شکوه مسلمانان ومحبان اهل بیت است

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: همایش عظیم و میلیونی اربعین حسینی نمادی از وحدت جهان اسلام است که دشمنان اسلام از این وحدت وحشت دارند.
وی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این همایش عظیم از اتفاقات تاریخی و با اهمیت است که چندین میلیون نفر از کشورمان و سراسر جهان در کربلا حضور می یابند و ارادت خود را به اهل بیت نشان می دهند.
امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان با همه کارشکنی سعی درکمرنگ جلوه دادن این همایش میلیونی دارند و نقشه های شومی در سر داشتند ولی وحدت و دوستی و دو ملت ایران و عراق این نقشه را خنثی کرده است.
وی عنوان کرد: این همایش عظیم و میلیونی نشان دهنده وحدت جهان اسلام است و باید در ترویج این کار بزرگ همت کنیم.
مغیثی گفت: این ارامش امروز ما و اینکه به راحتی میتوانیم در همایش اربعین حسینی شرکت کنیم مدیون شهدای عزیز مدافع حرم هستیم و باید همواره به یاد این عزیزان باشیم.
انتهای پیام/

, امام جمعه شهرستان نهاوند:
اربعین نماد وحدت و شکوه مسلمانان ومحبان اهل بیت است
, امام جمعه شهرستان نهاوند:
اربعین نماد وحدت و شکوه مسلمانان ومحبان اهل بیت است
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه