اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

هدف قیام امام حسین(ع) موجب عظمت امروز اربعین است

هدف قیام امام حسین(ع) موجب عظمت امروز اربعین است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: هدف امام حسین(ع) موجب شده تا فارغ از هر دین و مذهبی همه او را قبول داشته باشند و علاقمند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین علی جعفرنژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و اهمیت قیام امام حسین(ع)، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) فرموده اند «ان لقتل الحسین حراره فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا» که نسبت به امام حسین(ع) در قلب مومنان حرارت و محبتی وجود دارد که هرگز سرد نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به دلایل حب حسینی در دلها، افزود: حضرت سیدالشهدا(ع) به این دلیل قیام کرد که گفت دین پیامبر  منحرف شده، مگر نمی بینید کسی به طرف حق نمی رود و کسی نهی از باطل نمی کند، یعنی الان زمانه به طوری تغییر کرده که همه از حق روی گردان شده و از باطل حمایت می کنند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس، ادامه داد: خداوند از همه ما وعده گرفته که در مقابل باطل ایستادگی کنیم و طرفدار حق باشیم به همین دلیل امام حسین(ع) فرمود من قیام می کنم تا امر به معروف و نهی از منکر کنم و سیره جدم رسول الله و پدرم را جاری کنم.

,

حجت الاسلام جعفرنژاد، با بیان این که امام حسین(ع) شهید شد تا دین خدا زنده بماند، تصریح کرد: در مسیر پیاده روی اربعین شاهد حضور مسیحیان و پیروان ادیان دیگر بودیم و زمانی که از آن ها دلیل این حضور را سوال کردیم گفتند پیامبر ما و شما با هم فرق دارد اما امام ما یکی است، چرا که هدف امام حسین(ع) موجب شده تا فارغ از هر دین و مذهبی همه او را قبول داشته باشند و علاقمند شوند.

,

وی، با اشاره به پیام های پیاده روی اربعین که با شکوه میلیونی برگزار می شود، تاکید کرد: این همایش میلیونی مسلمانان بیانگر این است که وعده خداوند محقق شده و دنیا به این سمت می رود که بندگان صالح خدا روی زمین ظهور می کنند و همه مردم از هر نقطه دنیا به دنبال حق طلبی هستند، چراکه همه معتقد به ظهور منجی هستند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس، با اشاره به این که تلاش دشمن در کمرنگ کردن حضور مسلمانان در اربعین بی نتیجه بوده و تلاطم های اقتصادی اخیر در ایران تاثیری بر این پیاده روی ندارد، اذعان داشت: اولا پیاده روی اربعین تنها خاص مردم مسلمان ایران نبوده و نمی توان گفت تلاطم های اقتصادی ایران بر حضور مردم تاثیر داشته است.

,

حجت الاسلام جعفرنژاد، ادامه داد: مردم ایران اگر انقلاب کرده اند تا مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد، این انقلاب اسلامی بر پایه مسائل اقتصادی نبوده و اقتصاد تاثیری در باورهای مردم ندارد، و در هر شرایطی باشند سعی در رسیدن به باورهای خود دارند که گاه با گذشتن از جان و مال خود، گاه با تحریم های اقتصادی و گاه با مقابله با استکبار این هزینه ها را می پردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه