اخبار داغ

فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا:

حضور عزاداران اربعین حسینی در سامرا بی‌نظیر است/ دشمنان اتحاد و انسجام مردم عراق و ایران را نشانه گرفتند

حضور عزاداران اربعین حسینی در سامرا بی‌نظیر است/ دشمنان اتحاد و انسجام مردم عراق و ایران را نشانه گرفتند
فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا با اشاره به حضور پرشور زائران در شهر سامرا گفت: حضور عزاداران اربعین حسینی در سامرا بی‌نظیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار امیر شریعتی امروز با حضور در موکب اداره کل اوقاف استان زنجان در جمع خبرنگاران خدمات رسانی اداره کل اوقاف استان زنجان را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: خدمات رسانی به زائران در شهر سامرا بسیار خوب بوده و این خدمات باعث شده زائران هیچ دغدغده‌ای نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تامین امنیت و خدمات رسانی مطلوب برای زائران در شهر سامرا اظهار کرد: در سالهای گذشته وضعیت مانند امسال نبود و حرمین عسکریین(ع) در سالهای گذشته خیلی مظلوم واقع شده بود و به گونه ای که زائران نمی توانستند در این شهر حضور داشته باشند.

,

سردار شریعتی تصریح کرد: با اتحاد بین دو کشور و رونق دادن شهر سامرا و حرمین امامین عسکریین اقدامات خوبی انجام شد.

,

فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا بیان کرد: حضور زوار باعث رونق ابادانی می شود و امسال با تامین امنیت حضور زائران در سامرا افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان اتحاد و انسجام مردم عراق و ایران را نشانه گرفتند و در تلاش هستند این اتحاد را از بین ببرند بیان کرد: مردم با بصیر ایران آمدند و با حضور میلیونی خودشان در شهر سامرا ثابت کردند که دشمنان کار نمیتوانند بکنند.

,

سردار شریعتی افزود: ملت ایران با پای پیاده امسال مسافتهای زیادی را آمدند به سامرا و با حضورشان مشت محکمی بر دهان داعش و دشمنان اسلام زدند.

,

وی با بیان اینکه امنیت امروز شهر سامرا به برکت خون شهدای مدافعین حرم و شهدای رزمندگان عراقی تامین شده است بیان کرد: امسال حضور زائران اربعین حسینی در سامرا بی‌نظیر است.

,

فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا با اشاره به حمایت دشمنان انقلاب از گروه داعش برای ضربه زدن به مراسم پر شکوه پیاده روی اربعین افزود: مسلمانان در پیاده‌روی بزرگ اربعین به جهان ثابت می‌کنند که اسلام دین وحدت و دین مبارزه با استکبار است و این حرکت حسینی و انقلابی طومار دشمنان اسلام را در هم می شکند.

,

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین نشان می‌دهد خون شهدای انقلاب به هدر نرفته است ابراز کرد: سال به سال استقرار موکب‌ها در سامرا افزایش می‌یابد و امسال تعداد موکب‌ها افزایش یافته و جایی برای موکب زدن در بیرون از حرم در سامرا وجود ندارد.

,

سردار شریعتی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم پیاده روی اربعین در سامرا نیز مانند کربلا بیشتر رونق یابد افزود: به امید خدا این امر تحقق می‌یابد.

,

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت در سامرا کار بزرگی است و این به برکت خون شهدا ایجاد شده است ابراز کرد: سامرا شهری بود که دور تا دور آن داعش بود ولی امروز هیچ اثر از داعش در عراق نیست حشدالشعبی در تامین امنیت نظامی و انتظامی عراق کارهای بزرگی انجام دادند و همزمان با این کارها به زائران نیز خدمات دادند.

,

فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا با اشاره به اینکه در شهر سامرا نیز نیروهای حشد‌الشعبی برای زائران خدمات رسانی می‌کنند عنوان کرد: ماشین‌های حمل و نقل برای جا به جایی زائران مهیا کردند و آب مورد نیاز موکب‌ها نیز توسط  نیروهای حشد‌الشعبی تامین می‌شود.

,

وی با بیان اینکه این نشان از همبستگی کامل بین مردم ایران و عراق است ابراز کرد: ادارات دولتی عراق در سامرا نیز در خدمات رسانی به زائرا در صحنه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه