اخبار داغ

اهانت به شعور مردم با یک جابجایی اشتباه؛

رفیق فقط روحانی!/ طراحان- استیضاح و موافقان وزارت

رفیق فقط روحانی!/ طراحان- استیضاح و موافقان وزارت
آدم از دارِ دنیا یک رفیق مثل روحانی داشته باشد، برایش کافیست؛ انتقادات مردمی را به‌جان می‌خرد و برای آنکه شریعت‌مداری بدون وزارتخانه نماند به‌ لاریجانی رو می‌اندازد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اناج، یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه پیش‌تر طی گفت‌وگویی از معرفی شریعت‌مداری به‌عنوان وزیر کار انتقاد و با اشاره به عملکرد ضعیف او در وزارت صنعت، معدن و تجارت، تصمیم روحانی را به ضرب‌المثل "طرف برای دکمه‌اش دنبالِ کت و شلوار است"، تشبیه کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اناج,

شامگاه شنبه این اتفاق رخ داد و با رأی مجلس شورای اسلامی رئیس‌جمهور کت و شلوار دکمه‌اش را خرید. شریعت‌مداری علی‌رغم نقشی که در نابسامانی‌های توزیع ارز دولتی و گرانی‌های ناشی از عدم نظارت وزارت صمت داشت، 196 رأی موافق گرفت تا بر آن کرسی جلوس کند که پیش‌ از او "مش‌ عباد خان" بر آن تکیه می‌زد.

,

هرچند نظرسنجی‌ها و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم نشان می‌داد اکثریت مخالف وزارت شریعت‌مداری‌اند اما به‌هرحال نمایندگان همین ملت بارِ دیگر به وزیر مستعفی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتماد کردند.

,

نکته‌ی تامل برانگیزِ ماجرا در دوگانگی سخن و اقدام نمایندگان مجلس است، شریعت‌مداری تنها 63 مخالف داشت و این درحالیست که استیضاح او در ششم شهریور ماه با بیش از 70 امضاء تقدیم هیئت‌ رئیسه شده بود و تعداد زیادی از نمایندگان نیز علی‌رغم عدم امضاء طرح استیضاح، پیرامون نارضایتی‌شان از عملکرد شریعت‌مداری سخن می‌گفتند.

,

یکی از مهره‌های تاثیرگذار دولت و رفیق ناب روحانی بار دیگر در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مشغول‌ کار شد و باید دید او این‌بار چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارد و با یکی از ثروت‌مندترین وزارتخانه‌ها چه می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه