اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

حمایت کاربران شبکه‌های اجتماعی از نامه انقلابی آیت الله یزدی/ چرا اصلاح‌طلبان یکباره نگران مرجعیت شدند؟!

حمایت کاربران شبکه‌های اجتماعی از نامه انقلابی آیت الله یزدی/ چرا اصلاح‌طلبان یکباره نگران مرجعیت شدند؟!
انتشار نامه سرگشاده آیت الله محمد یزدی به آیت الله شبیری زنجانی با حمایت کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد و این درحالی است که برخی جریانات سیاسی تلاش کردند تا از این نامه به نفع خود بهره‌برداری کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش تصویری از آیت الله شبیری زنجانی در کنار یکی از سران فتنه منتشر شد. انتشار این تصویر واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت اما روز گذشته آیت الله محمد یزدی طی نامه‌ای خطاب به آیت الله شبیری زنجانی خواستار رعایت شئون مرجعیت و احترام نظام اسلامی حاکم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

در بخشی از نامه آیت الله یزدی آمده است: "پیرو انتشار تصاویری در فضای مجازی از حضرتعالی در کنار برخی افراد مسئله دار که برای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری«دام ظله العالی» احترامی قائل نیستند؛ بدین وسیله به عرض می‌رساند، این موضوع ناراحتی و تعجب مقلدین و حوزویان را در پی داشته است.

,

لازم به ذکر است، اینجانب نیز در دو مرحله با حضرتعالی مکاتباتی در مورد برخی از مسائل دیگر داشته ام که جواب قانع کننده ای دریافت نکردم؛ لذا این نامه رابه ناچار به صورت سرگشاده خدمتتان ارسال ‌کردم.

,

چگونه می‌شود، حضرتعالی که فرصتی برای ملاقات با هیات رئیسه مجمع عمومی اساتید را ندارید، فرصت می‌کنید در منزل آقایی در تهران حاضر شوید و با این آقایان ملاقات داشته باشید!."

,

انتشار نامه آیت الله یزدی با واکنش کاربران شبکههای اجتماعی مواجه شد؛ در حالی که برخی اصلاحطلبان سعی داشتند از این نامه سوء استفاده کنند و آن را "وهن مرجعیت" جلوه دهند؛ کاربران شبکههای اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند و از نامه آیت الله یزدی حمایت کردند.

, , , ,

مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در واکنش به این اقدام اصلاحطلبان در صفحه توییتر خود نوشت: آنهایی که کاریکاتور امام را در روزنامه هایشان چاپ کردند؛ آنها که در حمایت از کاریکاتور فرانسوی ضدپیامبر تیتر زدند «من شارلی هستم» آنهاکه معیارشان برای حمایت ازمرجعیت مسیر انحرافی منتظری و صانعی است امروز از #نامه_انقلابی آیت الله یزدی کجایشان سوخته؟ حب مرجعیت دارند یا تعصب فتنه؟

, , #نامه_انقلابی, #,

 

,

, ,

فرید ابراهیمی هم اینطور به نامه آیت الله یزدی واکنش نشان داد: نامه شجاعانه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی مایه وهن مرجعیت نیست. حضور آقای شبیری در منزل یک فرد بدسابقه(عبدالله نوری) و ملاقات او با یکی از رئوس فتنه(خاتمی) مایه وهن جایگاه مرجعیت تقلید است. آیت الله یزدی نشان داد روح انقلابی در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم زنده است.

, . , . , .,

, ,

 

,

آسید پویان حسینپور هم نوشت: عجیب نیست که جماعتی تا همین چندماه پیش، با آب و تاب(و البته با دروغ و شانتاژ) به بودجه حوزه‌های علمیه و مراجع و... می‌تاختند و حالا، نگران به‌خطرافتادن اعتبار مرجعیت شده‌اند؟! علت را باید در مصداق بحث جستجو کرد؛ مرجع موردنظر، برای اصلاح‌طلبان، حکایتی دیگر دارد!

, , ! , !,

 

,

, ,

 

,

سیده راضیه طاهریان در واکنش به اظهارات اصلاحطلبان در خصوص نامه آیت الله یزدی نوشت: اونهایی که از انتقاد آیت‌الله یزدی به یه مرجع تقلید برداشت «وهن مراجع» دارند، طرفداران همون تفکری هستند که میگفتن «به خود خدا هم می توان اعتراض کرد» یا «مگر مردم میمون‌اند که از مراجع تقلید کنند»!!

, , »!!,

 

,

, ,

امیر نجفی هم در واکنش به تصویر منتشر شده از آیت الله شبیری، سخنان چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس را یادآور شد و نوشت: چند وقت پیش کریمی قدوسی گفت که برخی اصلاح‌طلبان و اعضای کابینه با مراجع دیدار می‌کنند تا اونها برای مذاکره با آمریکا به رهبری فشار بیارن. الان داریم نمونه‌ش رو می‌بینیم. #نامه_انقلابی

, . #نامه_انقلابی, #نامه_انقلابی, نامه_انقلابی,

 

,

, ,

کاربر سیفی هم نوشت: تا جایی که حافظه من یاری میکند، حداقل اصلاح طلبان حق ندارند سنگِ شان و جایگاه مرجعیت را به سینه بزنند. چه کسی بود می گفت تقلید کار میمون هاست؟! و کدام روزنامه کاریکاتور علما را منتشر کرد؟ #نامه_انقلابی

, #نامه_انقلابی,

 

,

, ,

 

,

علی نادری هم در صفحه توییتر خود دراین‌باره نوشت: طنز تلخ آن است که بدنام‌ترین‌ها در اهانت و تخفیف دین، امروز مدعی و نگران حوزه و مراجع آن هستند. همان‌ها که ماه‌ها به فتوای آیت‌الله بی‌بی‌سی ، تا توانستند با اسم رمز "بودجه حوزه" این نهاد را تخریب کردند. منطق نامه آیت‌الله #یزدی دقیق است: حفظ جایگاه مرجعیت در حفظ شان نظام است.

, . , . , #یزدی, #, .,

 

,

, ,

 

,

سید علی موسوی هم درخصوص دفاع اصلاح‌طلبان از آیت الله شبیری زنجانی نوشت: اینکه جریان اصلاحات بعد از نامه آیت الله یزدی تمام قد مدافع آیت الله شیبری شدن داستان تازه ای نیست! 14 خرداد 94 درپی نامه آیت الله شبیری زنجانی به رهبر انقلاب، حکم اعدام جعفری تبار لغو شده یا آبان 89 وساطت جهت آزادی علی شکوری راد، فعال سیاسی اصلاح طلب

,

 

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه