اخبار داغ

رییس شورای شهر تربت حیدریه:

تهیه سند راهبردی تربت حیدریه به دانشگاه آزاد اسلامی سپرده شد

تهیه سند راهبردی تربت حیدریه به دانشگاه آزاد اسلامی سپرده شد
رییس شورای شهر تربت حیدریه گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، تهیه سند راهبردی شهر تربت حیدریه به دانشگاه آزاد اسلامی سپرده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، جلسه هم اندیشی تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی 20 ساله شهر و 5 ساله شهرداری تربت حیدریه صبح امروز در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر با حضور اعضای شورا، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، مشاور طرح و تعدادی از صاحبنظران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

رئیس شورای اسلامی شهر گفت : داشتن برنامه استراتژیک و عملیاتی در همه زمینه ها، در هر سطح چه خرد و چه کلان همیشه مهم است، هرچند متاسفانه در سطح شهر و حتی استان و کشور چنین برنامه هایی یا وجود ندارند و یا اگر هست هیچ گاه عملیاتی و اجرایی نشده و نمی شوند که در این خصوص باید کنکاش و ریشه یابی شود و علت عدم اجرای برنامه ها مشخص شود.

,

محمد امانی بیان داشت : در تاریخ ششم اردیبهشت 95 بر اساس درخواست استانداری خراسان رضوی و تکلیف شهرداری ها و شوراهای شهر ها براساس ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر مبنی بر تدوین برنامه عملیاتی و راهبردی شهر و شهرداری، مکاتباتی بین استانداری، شهرداری، شورای شهر و نیز فرمانداری انجام شده است.

,

وی افزود: تاکنون شورای شهر 5 مصوبه به تصویب رسانده که در آخرین مصوبه آن در مورخه 19 /12 /96 منجر به عقد قرارداد بین شهرداری با دانشگاه آزاد اسلامی شده تا این دانشگاه نسبت به تدوین برنامه راهبردی شهر و شهرداری اقدام کند.

,

امانی گفت : در اسفند ماه 96 قراردادی با دانشگاه آزاد اسلامی منغقد شده است و اکنون پس از گذشت چند ماه از این قرارداد در این جلسه روند تهیه این سند را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

,

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با تشکر از اهتمام شورای شهر به این مهم گزارشی از روند تهیه سند راهبردی ارئه داد و گفت: کار تدوین سند راهبردی پیشرفت خوبی داشته و با سرعت نیز در حال اجراست و سعی بر آن است تا در موعد مقرر این سند راهبردی تکمیل و تحویل شود.

,

محمدعلی علیزاده در پایان از تمامی مسیولان ادارات، علاقه مندان و صاحبنظران دعوت کرد جهت تهیه هرچه بهتر این سند با این دانشگاه همکاری و در ادامه از حضور همه عزیزان در کارگروه های تخصصی استقبال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه