اخبار داغ

آیت الله خاتمی عنوان کرد؛

محبت اباعبدالله(ع) هنجار بین المللی در جهان اسلام است/پیاده روی اربعین مانور وفاداری به مکتب سیدالشهدا(ع)است

محبت اباعبدالله(ع) هنجار بین المللی در جهان اسلام است/پیاده روی اربعین مانور وفاداری به مکتب سیدالشهدا(ع)است
آیت الله خاتمی گفت:حقیقت آن است که زیارت سیدالشهدا علیه السلام سفری معمولی نیست و این سفر هدفمندی است؛ پیاده روی اربعین مانور و رزمایش وفاداری به مکتب سالار شهیدان اباعبدالله علیه السلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزای سیدالشهدا علیه السلام گفت: در روایتی از امام حسن عسگری آمده است که یکی از علائم شیعه زیارت اربعین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عنوان کرد: برای زیارت اربعین دو تفسیر شده است، یک تفسیر زیارت سیدالشهدا علیه السلام در اربعین آن حضرت است و دیگری خواندن زیارت اربعین است که به نظر می رسد این تفسیر از علائم شیعه است و برای آنها که می توانند زیارت سالار شهیدان را در کربلا داشته باشند تفسیر درستی است.

,

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حقیقت آن است که زیارت سیدالشهدا علیه السلام سفری معمولی نیست و این سفر هدفمندی است؛ پیاده روی اربعین مانور و رزمایش وفاداری به مکتب سالار شهیدان اباعبدالله علیه السلام است.

,

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه زیارت و پیاده روی اربعین لبیک یا حسین عملی است، ابراز کرد: به حمدالله در سال های اخیر پیاده روی اربعین محور وحدت جهان اسلام شده است؛ چرا که محبت سالارشهیدان و اهل بیت علیه السلام یک هنجار بین المللی در جهان اسلام است.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: به پیاده روی و راهپیمایی اربعین باید به عنوان سرمایه ای نفیس برای نشر مکتب سالار شهیدان سیدالشهدا علیه السلام نگاه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه