اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

استانداری که با عینک احزاب انتخاب شود دردی دوا نمی کند

استانداری که با عینک احزاب انتخاب شود دردی دوا نمی کند
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تا زمانی که با عینک احزاب،گروه ها و جریانات سیاسی بخواهند استاندار تعیین کنند به نتیجه نمی رسند و اگر استانداری با این نگاه تعیین شود قطعا توانمندی های لازم برای انجام وظایف خود در سطح استان کرمان نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار غلامعلی ابوحمزه در گفت و گو با راه آرمان در خصوص عدم انتخاب استاندار کرمان اظهار کرد: متاسفانه مسئولین متولی و کسانی که باید تصمیم بگیرند قدرت تصمیم گیری ندراند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: در استان کرمان قحط الرجال نیست، بیش از 5 ماه می گذرد و مدیر عالی دولت در استان حضور ندارد و با سرپرستی اداره می شود و باید در اسرع وقت هر کسی را که مد نظرشان هست انتخاب کنند.

,

ابوحمزه تاکید کرد: تا زمانی که با عینک احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی بخواهند استاندار تعیین کنند به نتیجه نمی رسند و اگر استانداری با این نگاه تعیین شود قطعا توانمندی های لازم و مناسب را برای انجام وظایف و تکالیف خود در سطح استان کرمان نخواهد داشت.

,

وی تصریح کرد: استاندار را باید با ملاک ها و معیارهایی که نظام و انقلاب مشخص کرده است تعیین نمود یعنی  فردی مومن، متدین، انقلابی، مجرب و توانمند و شجاع انتخاب شود و سکان مدیریت عالی استان را در دست گرفته و تکلیف خود را انجام دهد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رد پایان خاطر نشان کرد: اگر غیر از این معیارها و ملاک ها با نگاه حزبی و گروهی و جریانات سیاسی افراد را مشخص کنند قطعا فرد موفقی نخواهد بود و مشکلی را از استان کرمان حل نخواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه