اخبار داغ

با گذشت بیش یک دهه از زلزله بم؛

۱۹ مدرسه در کانکس نفس می کشند/کمبودهای آموزشی که بار علمی دانش آموزان را پائین آورد

۱۹ مدرسه در کانکس نفس می کشند/کمبودهای آموزشی که بار علمی دانش آموزان را پائین آورد
نیکزادی پناه با بیان اینکه متأسفانه دولت هیچ اقدامی را در این زمینه انجام نداده است، عنوان کرد: در شهر بزرگ بم 19 مدرسه ساختمان ندارند و دانش آموزان در بدترین شرایط سرما و گرما در کانکس تحصیل می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   راه آرمان ؛صبح جمعه پنجم دی ماه سال 1382  در شهرستان بم  و مناطق شرق استان کرمان  زمین لرزه ای به بزرگی 6.6 ریشتر به وقوع پیوست؛ با توجه به اینکه بسیاری از ساختمان های واقع در این شهرستان فرسوده و جزو بافت قدیمی  بودند این زلزله ای خسارات جانی و مالی بسیاری را در برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

با وجود آنکه امروزه نزدیک به 15 سال از وقوع این حادثه می گذرد اما در برخی از مناطق شهرستان بم  شاهد عدم پیشرفت و تخصیص امکانات مناسب هستیم.

,

توجه به مقوله آموزش و تربیت نیروی انسانی جزو وظایف نهاد آموزش و پرورش هر منطقه می باشد؛ این در حالی است که در شرق استان کرمان در برخی از مناطق شاهد کمبودهایی هستیم.

,

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به وضعیت آموزشی دانش آموزان شرق استان کرمان گفت: گزارشات لازم در این خصوص به وزیر آموزش و پرورش داده شده است؛ اما متأسفانه تا کنون در بسیاری از موضوعات به نتیجه نرسیده ایم.

, راه آرمان,

وی ادامه داد: در منطقه شرق استان با کمبود  امکانات آموزشی و کمبود مدرسه و ساختمان هایی که باید استاندارهای آموزشی لازم را داشته باشند رو به رو هستیم و به شدت در این زمینه مشکل داریم که اخیرا برخی از خیرین ارزشمند تعدادی مدرسه در شرق استان و چهار شهرستان مربوطه ساخته اند.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه دولت هیچ اقدامی را در این زمینه انجام نداده است، عنوان کرد: در شهر بزرگ بم 19 مدرسه ساختمان ندارند و دانش آموزان در بدترین شرایط سرما و گرما در کانکس تحصیل می کنند.

,

نیکزادی پناه ابراز کرد: ماحصل کم لطفی ها و کمبودهای آموزشی در این منطقه موجب شده است که بار علمی دانش آموزان شرق استان کرمان به شدت کاهش پیدا کند و این بچه ها نمی توانند همانند دانش اموزان سایر شهرستان ها در کنکور رقابت داشته باشند.

,

وی با تأکید بر اینکه در زمینه آموزش و پرورش از دولت گله مند هستیم، تصریح کرد: از مسئولین استان و شهرستانی نیز بسیار گله مند هستیم که نتوانسته اند امکانات را فراهم بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه