اخبار داغ

فرماندار سیرجان خبر داد؛

پیاده‌روی ۶۰ هزار نفری سیرجانی‌ها در روز اربعین

پیاده‌روی ۶۰ هزار نفری سیرجانی‌ها در روز اربعین
فرماندار سیرجان گفت: در این همایش بزرگ پیاده‌روی که از چهار ماه پیش تمهیدات لازم و مقدمات آن فراهم شده بود، ۶۰ هزار نفر شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛منصور مکی‌آبادی فرماندار سیرجان گفت:در این همایش بزرگ پیاده‌روی که از چهار ماه پیش تمهیدات لازم و مقدمات آن فراهم شده بود، ۶۰ هزار نفر شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 مکی‌آبادی هدف از این مراسم پیاده‌روی که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه بود را اتحاد و همبستگی و در صحنه بودن و آمادگی در برابر دشمنان مکتب شیعه عنوان کرد و افزود: همه مردم در این مراسم با زائران کربلای حسینی همنوا و همناله هستند.

,

امام جمعه سیرجان نیز در حاشیه این آیین گفت: پیاده‌روی اربعین یک حرکت بزرگ سیاسی و اجتماعی علیه دشمنان مکتب شیعه است که امروز همه آمدند تا در برابر دشمنان اسلام همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان اعلام کنند.

,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: جمعیت چند میلیونی در کربلا و نجف امروز اقتدار شیعه را به دنیا ثابت کرد و سراسر ایران اسلامی و شهرستان سیرجان هم امروز به این ندای وحدت و همبستگی لبیک گفتند تا به دشمنان اسلام ثابت کنند مکتب اسلام مرز و مکان را نمی‌شناسد و هرجا که باشند متحد و آماده هستند.

,

وی جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفری سیرجان را در مراسم اربعین نشان از آمادگی مردم این شهرستان در دفاع از اسلام و شیعه عنوان کرد و بر حفظ انسجام و همبستگی همه مردم تاکید کرد و افزود: این مراسم یک فراخوان اتحاد است که هرگاه نیازباشد انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه