اخبار داغ

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اعلام کرد:

حضور صنایع قزوین در ۱۴۴ نمایشگاه داخلی و خارجی

حضور صنایع قزوین در ۱۴۴ نمایشگاه داخلی و خارجی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در دولت تدبیر و امید با کمک این شرکت به منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهای تولیدی قزوین در 144 نمایشگاه‌ داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم نمودن زمینه‌‏های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی یادآور شد: از 144 نمایشگاه داخلی و خارجی، واحدهای تولیدی در 114 نمایشگاه داخلی و 30 نمایشگاه خارجی برگزار شده در کشورهای روسیه، کنیا، آلمان، اوکراین، آلمان، فرانسه، امارات، اندونزی، هند، عراق و افغانستان حضور یافته‌اند.

خانپور در ادامه با اشاره به اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری گفت: در دولت تدبیر و امید، 54 هیئت تجاری و بازرگانی به کشورهای خارجی اعزام و در داخل استان پذیرش شدند. 

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهداف اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری گفت: آشنایی صاحبان صنایع با نیازهای بازارهای خارجی و آخرین پیشرفت تکنولوژی صنایع کشورهای مختلف - توسعه بازارهای خارجی و معرفی محصولات و توانمندی‌های صنایع استان – ایجاد پیوند و زمینه‌های همکاری‌های آتی چون مشارکت، سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی میان واحدهای صنعتی استان و صنایع کشورهای خارجی از مهمترین اهداف اعزام و پذیرش هیئت های تجاری است.

گفتنی است؛ اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهای روسیه، اکراین، پرتغال، کنیا، مالزی، ارمنستان و عراق و پذیرش هیئت‌های تجاری و بازرگانی از کشورهای لهستان، فرانسه، آلمان، هلند، سوئد، ترکیه، مصر، چین، موریتانی، آفریقای جنوبی، روسیه، 21 سفیر و نمایندگان کشورهای مختلف بوده است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه