اخبار داغ

نویسنده کتاب هنر اهل بیت(ع):

پیروی از ولایت و اهل بیت (ع) رمز جاودانگی شهداست

پیروی از ولایت و اهل بیت (ع) رمز جاودانگی شهداست
حجت الاسلام سید حسن منتظرین گفت :اخلاص ، اطاعت از ولایت و اهل بیت ویژگی مهم شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ حجت الاسلام سید حسن منتظرین روز گذشته در یادواره شهدای کوی صاحب الزمان به جایگاه و ویژگی مهم شهدا اشاره کرد و اظهار داشت :متاسفانه بخشی از جامعه به رشادت ها و ایثارگریهای شهدا بی توجه هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 وی بیان داشت : سرگذشت زندگی شهدا برای نسل امروزی ما مهم است باید بدانیم سلوک زندگی شهدا چگونه بوده است .

,

 حجت الاسلام سید حسن منتظرین با اشاره به رمز جاودانگی شهدا بعد گذشت سالها از دوران دفاع مقدس تصریح کرد :اطاعت از ولایت و امام راحل مهره گمشده جامعه امروزی ماست که شهدا به آن توجه ویژه ای داشتند .

,

 وی اضافه کرد:دشمن می خواهد جمهوری اسلامی نباشد واین را شهدا خوب فهمیدند و برای مقابله با دشمن ،پیروی از ولایت را سر لوحه خود قرار دادند .

,

 حجت الاسلام سید حسن منتظرین عنوان داشت:مسئولین امروز گیج و منگ دنیای غرب شده اند و کمتر به فرامین رهبری توجه دارند ولی شهدا مطیع امام راحل بودند .

,

 وی خاطرنشان کرد:شهیدان زندگی خود را با اهل بیت (ع) گره زده بودند آنها همه اسامی گردان ها را از اهل بیت گرفته بودند رمز عملیات و نام عملیات ها نام های مقدس برگرفته از اهل بیت (ع) بود ولی امروز می گویند شهدا برای دفاع از ناموس ، خاک و ایران رفتند و این جفای به شهدا و خیانت به خون انهاست.

,

 حجت الاسلام سید حسن منتظرین گفت :ملاک ،اهل بیت است و شهدا این موضوع را فهمیده بودند ما هم باید این را درک کنیم و در زندگی خود تاثیر بدهیم .

,

 وی ادامه داد :امام راحل رزمندگان را به فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س) تشبیه می کند که از برکات اسلام و پیروی از ولایت سرچشمه گرفته است .

,

 حجت الاسلام سید حسن منتظرین با بیان اینکه قیام عاشورا عاشقان زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب کرده است بیان داشت :رمز جاودانگی دیگر شهدا عاشورایی بودن بود اینکه ما در ماه محرم لباس مشکی بپوشیم ولی در باطن حسینی نباشیم این شیوه، درست نیست، باطن ما باید رنگ و بوی حسینی داشته باشد .

,

 وی اذعان داشت :باید منشی و اعتقاد زندگیمان را به سبک زندگی امیرالمومنین گره بزنیم چرا که شهدا اینطور بودند و وصیت نامه های انها مملو از درس و عبرت است .

,

 حجت الاسلام سید حسن منتظرین تاکید داشت :اخلاص ، اطاعت از ولایت و اهل بیت ویژگی مهم شهداست .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه