اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز:

رأی هیئت حل اختلاف درخصوص انحلال تیم بستکبال شهرداری تبریز قطعی است/ تمامی تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز منحل می‌شوند

رأی هیئت حل اختلاف درخصوص انحلال تیم بستکبال شهرداری تبریز قطعی است/ تمامی تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز منحل می‌شوند
عضو شورای شهر تبریز گفت: انحلال تیم بسکتبال شهرداری تبریز با رای هیئت حل اختلاف قطعی شد و دیگر شهرداری تبریز در هیچ عرصه‌ای تیمداری نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فریدون بابایی‌اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی آناج در تشریح چرایی انحلال تیم بستکبال شهرداری تبریز، ابراز داشت: هیئت حل اختلاف استان با رأی قطعی اعلام کرد تیمداری وظیفه‌ی شهرداری نیست و تنها وظیفه‌ی این نهاد بسترسازی برای ورزش همگانی می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در شورا موضوع عدم ورود محتوایی به این مسئله مطرح گردید و در نهایت مشکل عدم وجود سازمانی به‌نام ورزش در چارت قانونی با ادغام چند سازمان با یکدیگر مرتفع شد، اکثریت اعضاء نیز با تیمداری شهرداری به‌شرط استفاده از بازیکنان بومی و کاهش هزینه‌ها موافقت کردند.

,

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به رد آخرین مصوبه‌ی شورای شهر تبریز درخصوص تیمداری شهرداری، خاطرنشان ساخت: هیئت تطبیق با استناد به قطعیت رای هیئت حل اختلاف، شهرداری تبریز را از تیمداری منع کرد.

,

وی با بیان اینکه مساله اصلی ما تعیین و تکلیف این موضوع به صورت قطعی بود، تاکید کرد: ضرب‌الاجل فدراسیون برای حضور تیم بستکبال شهرداری تبریز در مسابقات به‌پایان رسیده است و ما هم نمی‌توانیم معترض رأی هیئت حل اختلاف استان باشیم زیرا این مساله روند قانونی خود را طی کرده است.

,

بابایی‌اقدم با اشاره به اینکه اکثر اعضای شورای شهر به تیمداری شهرداری علاقمند بودند، گفت: بیشتر اعضای شورا علاقمند به تیمداری شهردری حتی در ورزش قهرمانی با نفرات بومی بودند و به نظرم در سال‌های گذشته نتایج بدی رقم نخورد هرچند که ایراداتی هم به آن وارد بود.

,

وی افزود: شورا نیز با کاهش هزینه‌ها به یک چهارم و با اعضای بومی موافقت کرده بود اما به هرحال باید به تصمیمات قانونی تمکین کنیم.

,

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری در دیگر رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه سواری تیمداری خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به رای شورای حل اختلاف هرگونه تیمداری شهرداری قانونی نیست و شهرداری تبریز دیگر تیمداری نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه