اخبار داغ

شیخی:

دولت با میله هایی از دلار و یورو مردم را زندانی کرده است/ مسئولین با شفافیت به مقابله با مواضع ترامپ بپردازند

دولت با میله هایی از دلار و یورو مردم را زندانی کرده است/ مسئولین با شفافیت به مقابله با مواضع ترامپ بپردازند
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: لازم است که مسئولین دولتی در رسانه های عمومی با صراحت و به زبان ساده و شفاف در خصوص مواضع ترامپ و مسائل اقتصادی کشور صحبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی کشور در گفتکو با راه آرمان ؛با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص اعمال تحریم مجدد علیه ایران در سیزده آبان همگی عملی شده اند، گفت: طرح مجدد اعمال تحریم در واقع یک بازتاب پیش بینانه برای طرف های معامله  دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی ادامه داد: این اقدام موجب می شود که بازار خود به خود متهیج شود؛ مانند بازارهای ما که اعلام می کنند قرار است چند ماه دیگر تحریم در کشور عملی شود اما همان زمان نتیجه اش در بازار نمایان می شود.

,

این کارشناس ارشد مسائل اقتصادی تأکید کرد: بازتاب اینگونه حرکات نمایشی بی وقفه است و چنانچه قرار باشد حرکت و اقدام جدید صورت بگیرد به دلیل اینکه  قبلا در مورد آن موضوع صحبت شده است بازتاب خود را در بازار نشان می دهد.

,

شیخی افزود: مردم نباید انتظار داشته باشند که ترامپ هر غلط جدید دیگری را انجام می دهد اتفاق عملی در بازار بیافتد؛ چرا که اتفاق عملی با طرح مسئله، تبلیغ و انتشار رسانه ای آن در چند ماه گذشته رخ داده است.

,

وی با بیان اینکه دولت باید متوجه مقابله با جوسازی بیشتری را داشته باشد، عنوان کرد: لازم است مسئولین دولتی در رسانه های عمومی با صراحت و به زبان ساده و شفاف در خصوص این مسائل صحبت کنند.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: تمامی مسئولین در حوزه های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، معدن، کشاورزی و ... به تفکیک به مردم اطلاع رسانی کنند؛ تا این اقدام پاتکی باشد علیه تکل های رسانه ای و جوسازی هجومی دشمن.

,

شیخی اظهار کرد: اگر برنامه ای رسانه ای و روانی از سوی دولت اقدام نشود؛ صحبت های بی پایه  رئیس جمهور آمریکا اگر چه شعاری هم باشند علنا برد به دست او خواهد افتاد و برد با او خواهد شد.

,

وی افزود: بنابراین برای اینکه اجازه ندهیم او برنده باشد و اگر مقابله به مثل کنیم؛این جوسازی های روانی برنامه های عملی تحریم آنها را خنثی خواهد کرد.

,

این کارشناس مسائل اقتصادی کشور بیان کرد: دولت باید خود را قُل و زنجیر دلار آزاد کند و تا این اقدام را انجام ندهد به مردم خیانت کرده است و با دست خود مردم را به زور تحویل دشمن خواهد داد.

,

وی ادامه داد: دولت زیر سلطه دلار آمریکا مردم را زندانی کرده است که میله های این زندان دلار و یورو هستند؛ دولت باید با پول داخلی کشور و قراردادهایدو جانبه کشور را از حصار و حبس دلار و یورو آزاد می کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه