اخبار داغ

امام جمعه رودبارجنوب:

شهید فهمیده فرهنگ ایثار را ماندگار و در تاریخ ثبت کرد/ شهدای دانش آموز در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشق عشق کردند

شهید فهمیده فرهنگ ایثار را ماندگار و در تاریخ ثبت کرد/ شهدای دانش آموز در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشق عشق کردند
امام جمعه رودبارجنوب در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: درحالیکه دشمن با هزینه های میلیاردی درتلاش است از طریق جنگ نرم آموزه های دینی و فرهنگی و ایثار و شهادت را از ما بگیرد اما غافل از اینکه یک روز شهید فهمیده و روز دیگر شهید حججی در جامعه پرورش می یابند و فرهنگ ایثار را ماندگار و در تاریخ ثبت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان، حجت الاسلام والمسلمین گروهی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی،ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء دانش آموز و فرهنگی شهرستان رودبارجنوب گفت: دانش آموزان رزمنده همگام با دیگر رزمندگان اسلام با تاسی از شهدای کربلا و شهید فهمیده ها عازم نبرد حق علیه باطل شدند و با نثار جان خود عزت، شوکت و اقتدار و امنیت نصیب کشور کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی ادامه داد: درحالیکه دشمن با هزینه های میلیاردی درتلاش است از طریق جنگ نرم آموزه های دینی و فرهنگی و ایثار و شهادت را از ما بگیرد اما غافل از اینکه یک روز شهید فهمیده و روز دیگر شهید حججی در جامعه پرورش می یابند و فرهنگ ایثار را ماندگار و در تاریخ ثبت می کنند.

,

امام جمعه رودبارجنوب گفت: تقویت باورها و آموزه های دینی، بصیرت افزایی و آگاهی و حضور مردم بخصوص دانش آموزان در عرصه های مختلف انقلاب نقش اثرگذاری در برابر شبیخون فرهنگی دشمن ایفا می کند.

,

سیره شهدای دانش آموزان الگوی راه نسل جوان شود

, سیره شهدای دانش آموزان الگوی راه نسل جوان شود,

امام جمعه رودبارجنوب گفت: سیره ارزشمند شهدای دانش آموز باید همچون چراغ راه برای دانش آموزان عصر امروز قرار داده شده و نسل جوان به عنوان الگوی برجسته از آنها بهره‌مند شوند.

,

وی ادامه داد: وجود 36 هزار شهید دانش آموز در دفاع مقدس، نشان از درک بالای این عزیزان از آرمان های امام راحل و نظام اسلامی دارد که دانش آموزان امروز باید از این از سیره این عزیزان الگو برداری کرده و تا پای جان از منویات مقام معظم رهبری حمایت کنند.

,

امام جمعه رودبارجنوب اظهار داشت: شهدای دانش آموز با الگو گیری از حضرت علی اکبر(ع)، در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشق عشق کردند.

,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی خاطرنشان کرد: یکی از مصادق بارز که قرآن می گوید شهداء زنده اند، حسین ابن علی(ع) است که اینهمه جمعیت را دور خود جمع کرده است.

,

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و خداوند شفاعت شهدا را نصیب ما می کند، بیان داشت: بخاطر از خود گذشتگی امام حسین علیه السلام هر تفکر و جریانی که رنگ حسینی داشته باشد آن تفکر زنده است، مولا و الگوی شهدا حسین ابن علی است و همین شد که محبوب جامعه بشری شدند و لذا ما باید به شهید از این دریچه نگاه کنیم.

,

در این مراسم برنامه های مختلفی شامل مداحی، سرود و دکلمه در وصف شهدا و خاطره گویی رزمنده هشت سال دفاع مقدس اجرا شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه