اخبار داغ

مسؤول روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان برکنار شد!

تمام کاسه کوزه‎های منکرات جشنواره انار را سر یک خانم شکستند!

تمام کاسه کوزه‎های منکرات جشنواره انار را سر یک خانم شکستند!
اخیراً باخبر شدیم که مسؤولان برگزاری جشنواره انار اورامان برای سرپوش گذاشتن بر حواشی این جشنواره و اقناع افکار عمومی تمام کاسه کوزه های این جشنواره منکراتی را سر یک خانم حاضر در مراسم رقص این جشنواره شکسته اند و به خیال خودشان با برکناری او مسئله را ختم به خیر کرده اند! و این در حالی است که خود آنها نظاره گر رقص زنان بوده اند، اما گویا دیوارشان بلندتر از حد تصور بوده که کسی بتواند کاری به کارشان داشته باشد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، وقتی که در روز نهم ماه صفر الحرام تیمی از مدیران پوپولیست پیشه و کارنابلد استانداری کردستان به بهانه جشنواره انار و حمایت از رونق تولیدات کشاورزی، جمعی از مردم منطقه اورامان را به تماشای نمایشی منکراتی که با رقص و پایکوبی زنان همراه بود، گرد هم آورده بودند رسانه کوردتودی اولین تریبونی بود که نسبت به آن موضع شجاعانه گرفت و ماهیت این جشنواره را برای عموم مردم برملا ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

رقص گروهی زنان و مردان با حضور مسؤولان ارشد استان و فرماندار و مدیران شهرستان سروآباد از حواشی این جشنواره بود. در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد، خانم مسؤول روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان در حال انجام رقص و پایکوبی است و همین موضوع باعث شد تا با پیگیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان این فرد از سمتش برکنار شود.

,

 

,

این خانم مسؤول صحت انجام رقص و پایکوبی خود و دیگر زنان را در آن مراسم تأیید کرده اما عنوان کرده که او فقط وظیفه هماهنگی ایاب و ذهاب خبرنگاران حاضر در جشنواره را برعهده داشته و با اینکه در مراسم رقص حضور پیدا کرده اما مسؤول تدارک آیتم های این جشنواره نبوده است و باید مسؤولان اصلی تدارک دهنده این جشنواره در خصوص انجام اعمال خلاف شرع آن پاسخگو باشند.

,

 

,

این خانم مسؤول عنوان کرده است مسؤولان تنها زورشان به او رسیده و این درحالی است که چند تن از معاونین استاندار کردستان، مدیران کل، فرماندار سروآباد، بخشدار اورامان(سهم ویژه ای در برپایی مراسم رقص داشته) در این مراسم حضور داشته اند و برای آوازهایی که در این مراسم خوانده می شد کف و سوت می زدند!

,

 

,

اینکه پایکوبی جزوی از فرهنگ مردم کردستان است هیچ شکی در آن نیست اما زمان، مکان و نحوه انجام آن مهم است که مراسم پایکوبی جشنواره انار از این حد گذشته و به تبدیل به رقص شده بود، آن هم در ماه صفر ماه رحلت پیامبر اسلام(ص) و در آستانه اربعین حسینی که ایام شهادت سرور جوانان اهل بهشت حضرت حسین (ع) است!

,

 

,

باوجود اینکه همه افراد حاضر در جشنواره چه افراد عادی و چه خبرنگاران به انجام عمل رقص در جشنواره انار اورامان شهادت داده بودند اما چند تن از مسؤولان بانی این مراسم و چند تن از ماموستایان آینی به دلیل اینکه ممکن بود جایگاهشان تهدید شود و یا اینکه نزد مردم بدنام شوند و همچنین یک رسانه دولتی که ادعای راستگویی و صداقت را دارد، در کمال وقاحت و پررویی انجام رقص در جشنواره انار را منکر شدند و در همین راستا بارها رسانه های مردمی را متهم به مونتاژ فیلم رقص مربوطه کرده و به ماموستایان معترض به انجام رقص توهین کردند و افترا بستند.

,

 

,

حال سوال اینجاست، اگر رقصی در کنار نبوده پس چرا خانم مسؤول روابط عمومی جهاد دانشگاهی را برکنار کردید؟ و اگر از قبر و قیامت ترس دارید و وجدانی برایتان باقی مانده، شهامت داشته باشید و از رسانه هایی که در جهت تنویر افکار عمومی گام برداشتند و از جمله مردمی که به شعور آنها توهین کردید تا در پست و مقامتان باقی بمانید عذرخواهی کنید.

,

 

,

و در پایان اگر در استان عزمی و عدالتی برای برخورد با خطاکاران واقعی وجود دارد آن را به ما و مردم نشان دهید تا به یقین برسیم، نه اینکه بشود حکایت آن ضرب المثلی که می گوید زورش به خر نمی رسد، پالان را می کوبد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه