اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

ارائه بیش از ۵۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان/۶۵۰ میلیون تومان بن کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود

ارائه بیش از ۵۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان/۶۵۰ میلیون تومان بن کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه کتاب امسال با شعار "حال خوش خواندن " از ۱۹ تا ۲۴ آبان ماه با حضور ناشران سراسر ایران با ارائه بیش از ۵۰ هزار عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی جنوب شرق(جاده باغین) برگزار می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان محمدرضا علیزاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان اظهار کرد: از آغاز ماه ریع الاول که مصادف با ۱۹ آبان ماه است چهار رویداد فرهنگی بزرگ را در پیش داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: نمایشگاه کتاب استان به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی استان در حوزه ترویج کتابخوانی محسوب می شود و تنها محلی برای عرضه و فروش کتاب نیست بلکه هدف اصلی آن نقد و بررسی کتاب ها در قالب تالارهای گفت و گو ارائه راهکارهای مناسب برای ترویج هر چه بیشتر کتابخوانی است.

,

علیزاده تصریح کرد: امسال سیصد و شصت و نهمین نمایشگاه کتاب استانی و هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران سراسر ایران در قالب ۳۳۰ غرفه با ارائه بیش از ۵۰ هزار عنوان کتاب، خدمات خود را ارائه می کنند.

,

وی در ادامه بیان کرد: شعار نمایشگاه کتاب  امسال "حال خوش خواندن " است که از تاریخ ۱۹ آبانماه تا ۲۴ آبانماه ، ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ و در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی جنوب شرق(جاده باغین) برگزار می گردد.

,

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نمایشگاه کتاب را فرصتی مغتنم برای علاقه مندان به کتابخوانی برشمرد و عنوان کرد: این نمایشگاه که در سطح ملی در استان کرمان برگزار می شود با برنامه ریزی مناسبی که صورت گرفته است دقیقا همزمان با هفته کتاب برگزار می شود که امیدواریم یک پویایی خاصی با محوریت کتاب در سطح استان داشته باشیم و این غبار غربت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی استان زدوده شود.

,

علیزاده در ادامه به طرح های ویژه کتاب و کتاب خوانی در هفته کتاب اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند هر سال طرح یارانه کتب در سطح کتابفروشی های استان اجرا می شود که مردم می توانند در قالب این طرح با ۲۰ درصد تخفیف از کتابفروشی های اعلام شده کتاب های خود را تهیه کنند.

,

۶۵۰ میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب استان عرضه می شود

, ۶۵۰ میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب استان عرضه می شود,

وی خاطر نشان کرد: البته امسال نیز ۶۵۰ میلیون تومان بن کتاب با مجموع ۳۰ درصد تخفیف در طول نمایشگاه کتاب بزرگ کرمان در اختیار مردم قرار داده می شود و نهادهای فرهنگی می توانند با هماهنگی مدیریت نمایشگاه، تا سقف معینی از این بن ها استفاده کنند و این بن ها قابلیت خرید از فروشگاه های کتاب سطح استان را نیز دارند.

,

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تشریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته نخبگان فرهنگی، دانشجویان و دانش اموزان در قالب کاروان های فرهنگی با موضع کتابخوانی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

,

علیزاده در خصوص تسهیل رفت و آمد به محل نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان مطرح کرد: با توجه به فاصله زیاد نمایشگاه از شهر کرمان جهت تسهیل رفت و آمد مردم به نمایشگاه با شهرداری و ارگان های مربوطه هماهنگ شده است که هر روز اتوبوس هایی از میدان آزادی تا محل نمایشگاه در اختیار مردم قرر داده شود.

,

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: امسال اتفاق خاصی که رد نمایشگاه کتاب افتاده است همزمانی برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان است که در همان تاریخ یعنی ۱۹ آبان ماه در جوار نمایشگاه کتاب میزبان علاقه مندان به حوزه رسانه و مطبوعات خواهدبود.

,

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان یادآور شد: یکی دیگر از برنامه هایی که در ۳۰ آبان ماه کلید خواهد خورد جشنواره ملی عکس آیات است که در نشست های بعدی در این خصوص اطلاع رسانی می شود.

,

علیزاده در پایان تاکید کرد: از همه مردم استان کرمان درخواست داریم تا برای حضور در این نمایشگاه بزرگ کتاب که فرصتی مغتنم و با ارزش است استفاده کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه