اخبار داغ

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان رابر برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان رابر برگزار شد+تصاویر
یادواره ۴۱ شهید دانش‌آموز شهرستان رابر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با حضور جمعی از مسئولان در مدرسه رضوان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان؛حجت الاسلام شمس الدینی  مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاره رابر در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره ۳۶ هزارشهید دانش‌آموز کشور و ۴۱ شهید دانش‌آموز شهرستان رابرهدف از برگزاری یادواره شهدا را انتقال و ترویج فرهنگ ایثار، شهید و شهادت در بین دانش‌آموزان و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و تجدید میثاق با شهدای دانش‌آموز و آرمان‌های شهدا عنوان‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ »گفت: شهداء، تمام هستی شان را فدای اسلام، قرآن و وطن کردند.

,

حجت الاسلام شمس الدینی با بیان اینکه شهدا غیرت داشتند و این راه رفتندافزود:  اگر نمی رفته بودند همان بلایی که سر سوریه و عراق آمدسر مردم ایران  هم می آمد، شهدا رفتند تا ما در امنیت کامل زندگی کنیم.

,

وی امنیت  امروز جامعه  اسلامی را مدیون  خون  شهدا دانست و عنوان کرد: انسانهای بزرگ آرزوی شهادت می کنند حضرت علی (علیه السلام) می فرماید: قسم به خدایى که جان فرزند ابوطالب در دست اوست، تحمّل هزار ضربه شمشیر در راه خدا، آسان‌تر  از مرگ در رختخواب است.

,

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر اضافه کرد: امثال شهید حججی ها خیلی بزرگ بودند که زن و فرزند را رها کردند در این مسیر به شهادت رسیدند همچنین شهید حسین فهمیده که ۱۳سال داشت در ۸آبان سال ۱۳۵۹در حالی نارنجک به کمر بسته بود به طرف تانک های که قصد محاصره نیرو های ایرانی را داشتند؛ رفت و خودش را زیر تانک پیشرو قرارداد و به شهادت رسید.

,

وی با اشاره به سخن امام راحل در حق این شهید که فرمودند: رهبر ما آن طفل ۱۳ساله ایست که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

, خود,

حجت الاسلام شمس الدینی با  اشاره به اینکه ما در قبال زحماتی که شهدا به ما کشیدند وظایفی داریم افزود: عمل به وصیت نامه شهدا از وظایف ماست، شهدا دو مورد را زیاد به ما سفارش کردند؛ پیروی ولایت فقیه باشیم و ولایت را تنها نگذاریم. باید هوشیار و  بصیرت عمارگونه داشته باشیم .

,

وی گفت: به خواهران وصیت کردند؛ حجابتان را رعایت کنید، سیاست دشمن برداشتن حجاب از بانوان کشور می باشد.

,

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابربا اشاره به سخن شهید مطهری که حجاب مصونیت است نه محدودیت گفت: حجاب به‌عنوان سنگری مهم در جامعه اسلامی است.

, ب, ب,

وی در بخش دیگر  سخنانش گفت: این اعتقاد ماست که به مظلومین جهان رسیدگی کنیم؛ نه تنها در سوریه و عراق در هر جای جهان، این دستور امیرالمومنین (علیه السلام) است که نسبت به ظالم دشمن و نسبت به مظلوم  کمک کار.

,

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر در پایان از دانش آموزان خواست رهرو راه شهدای دانش آموز باشند.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه