اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه11آبان97 استان همدان مطرح شد:

داغ تسخیرلانه ی جاسوسی آمریکا روی دل ترامپ است/شرمساری تنها چیزی است که عاید امریکای مکار شده است

داغ تسخیرلانه ی جاسوسی آمریکا روی دل ترامپ است/شرمساری تنها چیزی است که عاید امریکای مکار شده است
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛با بیان اینکه سازش با آمریکا باعث رونق اقتصاد ایران می شود دروغ بزرگ تاریخی است که ما همانند آن را در قضیه برجام به خوبی دیدیم که آمریکا چگونه زیر برجام زد و آن را پاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته استان همدان؛ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، و با اشاره در فضای مجازی به مردم القا میکنند که هرکجا کمی و کاستی و گرانی و غیره هست مقصر رهبر است و میخواهند چهره ی رهبری را خراب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

امام جمعه شهرستان همدان:

, امام جمعه شهرستان همدان:, امام جمعه شهرستان همدان:,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه ی همدان گفت : امام سجاد (ع)و حضرت زینب (س) حکومت چهل ساله ی یزیدیان را برهم زدند و بر طبل رسوایی آنان کوبیدند و با خطبه هایشان و رفتارشان مکر و کید آنها را به همه نشان دادند . در آن زمان همه ی مردم گمان می کردند که یزید و معاویه بهترین مردمان اهل زمینند و علی و اولادش بد ترین مردمانند که این حرکت اهل بیت خلاف این را ثابت کرد.

,

وی ادامه داد :  این هفته مناسبت روز دانش آموز و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا را داریم که گفتند آقای ترامپ داغ آن روز هنوز روی دلش است ، و با تحریم های جدیدی میخواهد انتقام آن روز را بگیرد ، ولی کور خوانده و ما خدا را شکر می کنیم که دشمن های مارا از احمقا قرار داده است.

,

آیت الله محمدی بیان کرد : دارند در فضای مجازی به مردم القا میکنند که هرکجا کمی و کاستی و گرانی و غیره هست مقصر رهبر است و میخواهند چهره ی رهبری را خراب کنند ، رهبر فرزانه ی ما شب و روز فریاد مبارزه با ظلم و فساد را سر می دهد و دشمنان نمیتوانند به هدف خود برسند ، مگر در زمان حضرت علی(ع) فرمانداران و استانداران خطا و اشتباه نمیکردند.

,

وی ادامه داد : آمریکایی ها زمانی که در اوج قدرت بودند و ما تازه انقلاب کرده بودیم ، در صحرای طبس نتوانستند غلطی کنند ، حال که ما در اوج قدرتیم میخواهند غلطی بکنند؟ آنها کور خواندند و نمیتوانند کاری را پیش ببرند.
امام جمعه شهرستان بهار:
‍ امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه گفت:۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی است و ملت ایران باید باشکوهتر از سالهای قبل در راهپیمایی شرکت کنند تا دشمن متوجه شود در هیچ شرایطی نمی تواند روز استکبار ستیزی را از ما بگیرد. حجت الاسلام والمسلمین حاتم نیا ادامه داد:تحریم های دشمنان طبل تو خالی است و جنگ روانی بین ملت است که ما باید در برابر آمریکا مقاومت و ایستادگی کنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا دشمن را به زانو در آوریم.وی تصریح کرد:حماسه اربعین حسینی نشان از اقتدار شیعیان جهان اسلام داشت و برپایی ۷ ایستگاه  صلواتی در شهرستان بهار و یک ایستگاه در کربلای معلی نشان از ارادت مردم شهرستان بهار به امام حسین (ع)دارد. وی از خیرین، نیکوکاران و خادمین و کلیه عوامل در برپایی ایستگاههای صلواتی و صدا و سیمای استان بدلیل انعکاس مطلوب این حماسه در کربلا و شهرستان بهار تقدیر کرد.
امام جمعه شهرستان نهاوند:

,
, امام جمعه شهرستان بهار:, امام جمعه شهرستان بهار:,
,
, امام جمعه شهرستان نهاوند:, امام جمعه شهرستان نهاوند:,

13 آبان نماد استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به وقایع روز 13 ابان گفت: مردم ایران اسلامی در روز 13 ابان جواب تهدیدهای استکبار جهانی و آمریکا را خواهند داد.
وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول سالهای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاده اند و نشان دادند به انقلاب پایبند هستند.
امام جمعه نهاوند افزود: امریکا در راس استکبار جهانی بعد از پیروزی انقاب اسلامی همیشه در حال نقشه کشیدن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم بودند ولی مردم همیشه با حضور در صحنه جواب این تهدیدها را دادند.
وی عنوان کرد: آمریکا با انواع ترفندها در صدد ناامید کردن مردم و اعمال تحریم های جدید است ولی باید بداند در این راه باز هم مانند سال های گذشته شکست خواهند خورد.
مغیثی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا با تجهیز و پشتیبانی از صدام و بعد از آن با انواع ترفندها مانند فتنه های 78 و 88، تحریمها، ساقط کردن هواپیمای مسافربری و انواع نقشه های متعدد دشمنی خود با مردم ایران را نشان داده است.
وی اظهار داشت: در اخرین نقشه ی شومی که آمریکا و استکبار جهانی برای منطقه و کشور کشیده بودند؛ انها می خواستند با تجهیز گروه تروریستی و تکفیری داعش خود را به مرزهای ایران برسانند که با مقاومت و ایستادگی محور مقاومت و مدافعان حرم در این زمینه هم دشمنان شکست خوردند.
امام جمعه نهاوند گفت: مردم نهاوند در روز 13 ابان امسال نیز در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرشورتر از هر سال جواب دشمنان ملت ایران را می دهند و حماسه ای دیگر می آفرینند.
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
شرمساری تنها چیزی است که عاید امریکای مکار شده است

,
,
,
,
,
,
,
,
, امام جمعه شهرستان اسدآباد:
شرمساری تنها چیزی است که عاید امریکای مکار شده است
, امام جمعه شهرستان اسدآباد:
شرمساری تنها چیزی است که عاید امریکای مکار شده است
,
,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با تاکید بر رعایت تقوای الهی  و دوری از گناهان، به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان اشاره کرد و گفت: امسال شعار ۱۳ آبان ما شعار حضرت امام حسین(ع) در روز واقعه عاشورا که فریاد هیهات منه ذله است، خواهد بود.

,

وی با تاکید بر حضور مردم انقلابی، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، دانشگاهیان، مسئولان، حوزویان و روحانیت در راهپیمایی روز ۱۳آبان، افزود: همزمان با سراسر کشور در شهر اسدآباد هم این راهپیمایی در ساعت ۱۰ صبح با تجمع در مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) برگزار می شود.

,

امام جمعه اسدآباد شعار «مرگ بر آمریکا» را مهمترین بر شعار در محافل سیاسی مردم ایران دانست و گفت: امروز آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست و قدرت گذشته را ندارد و به لطف خدا تنها شرمساری عاید آنان شده است.

,

وی اذعان داشت: امام راحل اولین شخصیتی بود که از سال ۴۲ با ورود به انقلاب و سخنرانی ها و ایده های پرمعنای خود در رأس محور مبارزه با استکبار جهانی قرار داشت.

,

امام جمعه شهرستان قهاوند:

, امام جمعه شهرستان قهاوند:, امام جمعه شهرستان قهاوند:,

حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین محققی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قهاوند گفت: دشمن دنبال این است که فکر ملت ما را عوض کنند و اثر بگذارند تا ملت را از پای در بیاورند .

,

وی گفت : دشمن میخواهد با جدایی بین ملت و نظام پایه های نظام را سست کنند

,

امام جمعه شهر قهاوند بیان داشت : روز 13 آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از این نقش اساسی داشت.

,

حجت الاسلام محققی افزود: بی گمان دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار نقش فعال و فراموش نشدنی ایفا کردند.

,

امام جمعه شهرستان ملایر:
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به حماسه عظیم اربعین اظهار داشت: دشمن ماه ها برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران و عراق تبلیغ کرد، اما امسال تعداد زائران بیش از هر دفعات قبل بود و نقشه های دشمن نقش بر آب شد.
وی افزود: دشمن تبلیغ شیعه هراسی و ایران هراسی را به راه انداخته است اما تک تک زائران ایرانی سفیری در خانه های عراقی ها بودند و وحدت و همدلی به خوبی در این مراسم دیده می شد.
امام جمعه ملایر با اشاره به حضور زائران از آیین ها و کشورهای مختلف در پیاده روی اربعین عنوان کرد: هر کدام از این زائران خود چراغی برای انقلاب جهانی در کشور خود خواهند بود.
وی با اشاره به روایاتی درباره ظهور صغری و ظهور کبری امام زمان(عج) گفت: با توجه به عظمت زائران اربعین می توان گفت ما در دوران ظهور صغری امام زمان(عج) قرار داریم.
حجت الاسلام و المسلمین برقراری تاکید کرد: حرکت اربعین سرشار از ایثار، گذشت، بخشش و مودت و وحدت بین شیعیان ایرانی و عراقی بود و ان شاءالله  زمینه ساز ظهور خواهد بود.
وی با اشاره به برپایی موکب های فراوان در مسیر پیاده روی اربعین در نقاط مختلف کشور بیان کرد: خیرین گمنام با تمام وجود از زائران پذیرایی می کردند در ملایر نیز موکب بی نظیری برپا شده بود و در مسیر ملایر به مهران نمونه ای مانند موکب ملایر نبود.
امام جمعه ملایر با تقدیر از مردم عراق در پذیرایی از زایران اربعین بیان کرد: تمام مردم عراق به دنبال این بوده که از اصل خدمت به زائران جا نمانند حتی از توان جسمی خود را نیز برای خدمت به زائران استفاده می کردند.
وی با تقدیر از مسئولین عراق و ایران بیان کرد: زحمات زیادی برای حضور گسترده زائران در مراسم اربعین در ایران و عراق علی الخصوص ایجاد امنیت کشیده شد که جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به سالروز شهادت رسول اکرم(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: مراسم های عزاداری پیامبر اعظم و ائمه
وی به در پیش بودن روز استکبارستیزی و 13 آبان بیان کرد: آمریکا از گذشته به دنبال غارت و چپاول گری بوده و هر ظلمی که در منطقه غرب آسیا پیش آمده یا عامل و یا حامی آن آمریکا بوده است.
امام جمعخ ملایر گفت: همه جنایت های در منطقه مورد تایید آمریکا بوده است و شعار مرگ بر آمریکا بر گرفته از تاریخ است و عین منطق و تجربه تاریخی است.
وی افزود: مرگ بر آمریکا شعار نفی استکبار و استکبارستیزی است و این شعار علیه تفکر سلطه گری و نفی ظلم ایستادگی در برابر آن است.
حجت الاسلام برقراری بیان کرد: کسانی که در خط سازش بوده و از آمریکا سود برده و از دلار آن استفاده می کنند مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند.
وی گفت: شاگردان مکتب غرب که مرهون آمریکا شده اند مخالف این شعار هستند اما همه باید این را بدانند که این شعار ایران نیست و شعار تمامی آزادگان جهان مرگ بر آمریکا است.
وی تاکید کرد: اینکه سازش با آمریکا باعث رونق اقتصاد ایران می شود دروغ بزرگ تاریخی است که ما همانند آن را در قضیه برجام به خوبی دیدیم که آمریکا چگونه زیر برجام زد و آن را پاره کرد.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: آمریکا هر تحریمی از دستش آمده تا کنون انجام داده و چیزی برایش باقی نمانده که عنوان می کند 13 آبان تحریمی بزرگ در راه است.
وی افزود: بزگترین تحریمی که آمریکا دارد تحریم رسانه ای است که مردم ایران را بترساند.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به بحث تحریم های نفتی آمریکا بیان کرد: آمریکا خودش می دانند که عربستان توان جبران نفت ایران را ندارد و خودش بیان کرده که ایران می تواند به هشت کشور نفت بفروشد.

, امام جمعه شهرستان ملایر:, امام جمعه شهرستان ملایر:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه