اخبار داغ

چند تن از مسئولان استان کرمان تأکید کردند؛

حضور در راهپیمایی۱۳ آبان موجب انسجام اقشار جامعه می شود/ملت ایران هوشیارتر از گذشته در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد

حضور در راهپیمایی۱۳ آبان موجب انسجام اقشار جامعه می شود/ملت ایران هوشیارتر از گذشته در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد
سیزده آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است و بر همین اساس با چند از تن از مسئولان استانی در خصوص علل مبارزه با استکبار جهانی به گفتگو نشسته ایم که مشروح آن را در گزارش زیر خواهید خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ ۱۳ آبان ماه  روز «ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده، این روز در  سال های قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دست خوش اتفاقات متعددی بوده است که هر یک حاصل دخالت های آمریکای جنایت کار در ایران و سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و نشانگر آن است که هیچ قدرت سلطه گری، هرگز قادر نخواهد بود برای همیشه ، اراده خود را بر ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایرانِ اسلامی تحمیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

 شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت طلبانه فرزندان عاشورایی حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) در هر یک از سه حادثه تاریخ ساز سیزدهم آبان ماه، در عرصه ی اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تظاهرات علیه رژیم سفاک پهلوی وشهادت بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حقیقتی است که تا ابد می درخشد و هدایت گر مردم پر صلابت این سرزمین در عبور از گذرگاه های حساس تاریخی خواهد بود.

,

 اینک در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت سرافرازایران پرچم همیشه سربلند انقلاب خود را در برابر اصحاب سلطه و استکبار، همچنان در اهتزاز نگاه داشته است، ملتی که با تأسی از اربعین حسینی با ایمان و استقامت شعار هیهات منا الذله را سرلوحه کار خویش قرار داده است.هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت.

,

, ,

سردار ابوحمزه:حضور در راهپیمایی۱۳ آبان موجب انسجام اقشار جامعه می شود

, سردار ابوحمزه:حضور در راهپیمایی۱۳ آبان موجب انسجام اقشار جامعه می شود, سردار ابوحمزه:حضور در راهپیمایی۱۳ آبان موجب انسجام اقشار جامعه می شود,

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سیزده آبان گفت: تا کنون کاری که در زمینه تحریم ها از دست آمریکایی ها و غربی ها بر می آمده است انجام داده اند و دیگر در این خصوص چیزی نمانده است که انجام دهند.

, راه آرمان, راه آرمان,

وی با بیان اینکه تحریم مجدد علیه ایران نتیجه ای برای آنها در بر ندارد، عنوان کرد: چرا که تمامی تحریم هایی که مد نظرشان بوده است به ایران اعمال کرده اند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: آمریکایی ها حرکت جدیدی نخواهند داشت و هر اقدام جدیدی را انجام بدهند به نوعی در گذشته تا کنون از سوی آنان صورت گرفته است.

,

سردار ابوحمزه با تأکید بر اینکه  آمریکایی ها و غربی ها به شدت در منطقه غرب آسیا دچار شکست شده اند، تصریح کرد:همچنین در خصوص مسائل سوریه ، عراق و … دچار بحران سیاسی و تزلزل شده اند؛ بنابراین می توان گفت هم اکنون شرایط آمریکایی ها و ایادی آنها در منطقه به شدت متزلزل است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها در جهت اعمال فشار به ملت های مسلمان بود که در این زمینه نیز دچار شکست شده اند.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: اقدامات و تحرکات جهاد اسلامی که توسط مجاهدین غزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام می گیرد نشان دهنده قدرت مردم فلسطین و غزه است؛ غربی ها و آمریکایی ها در این زمینه دچار شکست شده اند.

,

سردار ابوحمزه بیان کرد: بنابراین سیزده آبان امسال از شرایط خاصی برخوردار است و مردم باید به شکل گسترده و وسیع در این مراسم حضور پیدا کنند و با سر دادن شعار«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» تکلیف و وظیفه خود را به بهترین وجه انجام دهند.

,

وی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: تا بتوانیم با حضور در راهپیمایی سیزده آبان وحدت و تعاونی را ایجاد کنیم که موجب انسجام اقشار مختلف جامعه شود و همچنین با مشت های گره کرده در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی بیایستیم و  توطئه هایی که در زمینه فشار اقتصادی، تورم و سایر موضوعات  برای ما ایجاد می کنند،آنان را دچار شکست کنیم.

,

, ,

نیکزادی پناه:دولت با تمام قوا در برابر استکبار بایستد/ملت ایران هوشیارتر از گذشته در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد

, نیکزادی پناه:دولت با تمام قوا در برابر استکبار بایستد/ملت ایران هوشیارتر از گذشته در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد, نیکزادی پناه:دولت با تمام قوا در برابر استکبار بایستد/ملت ایران هوشیارتر از گذشته در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد,

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛با بیان اینکه شیطنت آمریکا برای ما تازگی ندارد، گفت:دولت آمریکا و هم پیمانانش رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به هر شکلی که توانسته اند در مورد ایران تصمیمات غلطی را اتخاذ کردند.

, راه آرمان, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه  متأسفانه دولت منحوس آمریکا عبرت نمی گیرد، عنوان کرد: ملت ایران همیشه نشان داده است که در مقابل ظلم هرگز کوتاه نمی آید؛  هر چند در بدترین شرایط قرار بگیرند.

,

نیکزادی پناه ابراز کرد: دشمنان ایران اسلامی به خوبی می دانند ملت ما با داشتن امکانات خدادادی می تواند در برابر تمامی شیطنت ها و تصمیمات آنها ایستادگی کنند.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت آمریکا بدانند که ملت ایران بهتر از گذشته و هوشیار تر از گذشته علی رغم تمامی تبلیغات سویی که امروز علیه کشورمان انجام می شود ایستادگی خواهند کرد و در روز سیزده آبان مردم بار دیگر با حضور خود در صحنه نشان خواهند داد خوابی که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران می بینند پوچ است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه ملت ایران با صبر،متانت و هوشیاری بحران های پیش رو را پشت سر خواهد گذاشت، تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و با توجه به تبلیغات گسترده علیه کشورمان در مسائل اقتصادی و مصرف کمک کنند؛ دولت نیز باید بیش از گذشته برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند.

,

نیکزادی پناه در پایان خاطر نشان کرد: دولت با تمام قوا در برابر استکبار بایستد تا همانند گذشته سرافراز باشیم و باز بگوییم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

 

,

, ,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی:تجدید پیمان با ارزش های کشور با حشور در راهیپمایی ۱۳ آبان

, حجت الاسلام و المسلمین دانشی:تجدید پیمان با ارزش های کشور با حشور در راهیپمایی ۱۳ آبان , حجت الاسلام و المسلمین دانشی:تجدید پیمان با ارزش های کشور با حشور در راهیپمایی ۱۳ آبان,

حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی امام جمعه شهرستان بم در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت عزیز و پر افتخار کشورمان تازگی ندارد، گفت: مردم ایران همواره نشان داده اند که موقیعت شناس هستند و در برابر دشمنی های آمریکا کوتاه نخواهند آمد.

, راه آرمان, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران نشان داده است  که به ارزش ها و اعتقادات اصلی خود پایدار هستند، ابراز کرد: دانش آموزان در راهپیمایی روز سیزده آبان حضور چشمگیری خواهند داشت؛ اما این راهپیمایی، راهپیمایی مردمی است و ملت عزیزمان با توجه به اتفاقات رخ داده در این روز بار دیگر با آرمان ها و ارزش های کشورمان تجدید پیمان خواهند کرد.

,

امام جمعه شهرستان بم عنوان کرد: بار دیگر با حضور چشمگیر خودمان ثابت خواهیم کرد که علی رغم تمامی مشکلات که در کشور داریم رهبر عزیزمان را تنها نخواهیم گذاشت و همواره در مقابل آمریکا ایستادگی خواهیم کرد.

,

, ,

کمالی پور:با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمن را نا امید کنیم 

, کمالی پور:با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمن را نا امید کنیم  , کمالی پور:با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمن را نا امید کنیم ,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ضمن گرامیداشت سیزده آبان ماه گفت: این روز مصادف با  تحریم های نهایی آمریکا علیه کشور ما است.

, راه آرمان, راه آرمان,

وی ادامه داد:مطمئنا همراه با اقداماتی که آمریکا در دنیا انجام می دهد نیم نگاهی هم به حوزه داخلی کشور ما دارد تا عکس العمل مردم ما را نسبت به اتفاقاتی که آنان انجام می دهند ببینند.

,

کمالی پور ابراز کرد: فشارهایی که غربی ها و آمریکایی ها در زمینه اقتصادی،سیاسی و … به ایران وارد می کنند به این دلیل است که  پایگاهی از ناامیدی و ناراحتی را در بین مردم به وجود آورند و حرکتی را در کشور ایجاد کنند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: امسال بسیار حساس تر از سال های گذشته مردم باید به صحنه بیایند ؛ اگر مشکلاتی در داخل کشور داریم باید خودمان آنها را حل کنیم و نباید اجازه دهیم که دشمن امیدوار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه