اخبار داغ

مرگی از جنس آموزش/ غلامرضا قائمی بعد از هفت سال به خاک سپرده شد

مرگی از جنس آموزش/ غلامرضا قائمی بعد از هفت سال به خاک سپرده شد
غلامرضا قائمی از آن دسته افرادی بود که مرگش از جنس آموزش بود و به وصیت مرحوم پیکرش به بخش تشریح دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ، مرگ برای همه تراژدی نیست، می توان آن را درامی در اختیار خدمت بشریت خواند، در همایش تجلیل از حامیان پویش اجتماعی فرهنگی اهدای عضو شهرستان بیجار، صحبت از مرگ نبود بلکه صحبت از زندگی بود، صحبت از آموزش بود ، صحبت از اهداء بود، صحبت از ایثار بود، صحبت از بخشندگی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،, .,

 

,

امروزحضور افرادی را که اولین و آخرین دارائیشان را بخشیده بودند را حس کردیم و جمله جان بودیم ، دکتر غلامرضا قائمی که یاری نمودند تا دانشجویان علم پزشکی آناتومی را، نه از روی عکس وتصویر؛ بلکه از جسم وی بیاموزند.

, .,

 

,

دیدیم خانوادهای نظامپور و عبدالهی و ملکی، عظیمیان و مرادی را، که چشمانشان گوئی خوشحال و گوئی غمگین است خوشحال از بخشیدن زندگی و غمگین از جای خالی عزیزانشان.

,

 

,

, ,

 

,

قائمی ها، نظامپورها، ملکی ها، تیموری ها، لطفی ها، عبدالهی ها، نجفیان ها، عظیمیان ومرادی ورفعتی و سردار رشید امان الهی،با ایثارتان ما را وامدار خود نمودید، هم اکنون بیش از۳۰۰ نفر ادامه دهنده راهتان خواهند بود.

, .,

, ,

جسد غلامرضا قائمی دکترای جامعه شناسی ، در سال۱۳۹۰ براساس وصیت آن مرحوم به بخش تشریح دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا شد و پس از هفت سال صبح روز پنجشنبه بعد از مراسم یادبود با حضور مسئولین شهرستانی و جمع کثیری از مردم، تشییع و در قطعه ایثارگران باغ رضوان بیجار به خاک سپرده شد.

,

 

,

قائمی در زمان حیات خویش اشاعه دهنده علم در میان دانشجویان بودند و پس از مرگ نیز با انجام کاری بزرگ گامی در راه ارتقای آموزش برداشت.

,

 

,

محمد حسین محبیان معاون فرماندار بیجار با بیان اینکه جامعه پزشکی وامدار این بزرگمرد است گفت: وی در رشته پزشکی، تحصیل نمودند اما خدمتی بسیار ارزنده به جامعه پزشکی ارائه دادند وجامعه پزشکی وکلیه مردمی را که، خدمات بهداشتی درمانی دریافت میکنند وامدار خود کردند.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: تصمیم بزرگ دکتر قائمی نشان از فکری بلند و روحی وسیع دارد و با رفتنشان چراغ های آموزش را روشنایی بخشیدند.

,

 

,

محبیان، راه ارتقای فرهنگ عمومی را، همکاری دولت با سازمانهای مردم نهاد خواند و بیان داشت: تشکل های مردم نهاد و پویش های مردمی بازوی موثر کمکی دولتی در راستای ارتقای فرهنگ است.

,

 

,

وی ادامه داد: پویش های مجازی باید در چهار چوبی مناسب، از حالت مجازی خارج و به دنیای واقعی بپیوندد و نمونه بارز این اصل، امروز به نمایش گذاشته شد.

,

 

,

در ادامه بهرام کندایی، معاونت توسعه و برنامه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: سلامت خواسته ایی نامحدود است که سقفی برای آن تعیین نشده است و در میان امکانات واعتبارات محدود محصور مانده است.

,

 

,

, ,

 

,

کندایی عنوان کرد: اهدای عضو و جسد نمونه ای از کارهای مردمی، در حوزه سلامت می‌باشد که نیازمند پاسداشت و فرهنگ سازی است.

,

 

,

وی در پایان تاکید کرد: جامعه پزشکی وآحاد مردم وامدار بانوان ومردان ایثارگری است که با رفتنشان جانی دوباره بخشیدند یا چراغ دانش را پر نورتر نمودند.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه