اخبار داغ

پس از گذشت یکماه؛

برخورد با شایعه‎سازانی که هنوز در دست بررسی دادستان سنندج است!

برخورد با شایعه‎سازانی که هنوز در دست بررسی دادستان سنندج است!
پس از گذشت یکماه هنوز پرونده برخورد با شایعه سازان هتک حیثیت دانش آموز دختر روستای گرماش در دست بررسی دادستان سنندج است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز 16 مهر امسال اتفاق ناگوار آورا شدن خرابه های مدرسه روستای گرماش سنندج روی سر «دنیا ویسی» دانش آموز دختر 7 ساله این روستا، نه تنها کردستان بلکه کل ایران را متأثر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

پس از این ماجرا کما فی سابق برخی سلبریتی نامحترم در جهت کسب شهرت بیشتر دست به شایعه سازی زدند و عنوان کردند که عامل مرگ «دنیا» تجاوز بوده و تخریب دیوار روی او صحنه سازی بوده است.

,

 

,

این شایعه هرآن با سرعت بیشتری در فضای مجازی دست به دست می شد و و هر لحظه غم و اندوه این شایعه ناجوانمردانه بر قلب پدر و مادرش بیشتر سنگینی می کرد و همچون آهنی گداخته قلب انان را ذوب می کرد.

,

 

,

رسانه های استان نیز از همان ابتدا با تهیه گزارشات مختلف شایعه بودن این اظهارات را تأیید کردند.

,

 

,

دادستان سنندج نیز از همان روزهای اول قول برخورد با شایعه سازان این خبر را داد اما هنوز پس از گذشت یک ماه، پرونده این برخورد در دست بررسی دادستان است و ظاهراً تاکنون به نتیجه نرسیده است!

,

 

,

خبرنگار ما برای شفاف سازی روند این پرونده با دادستان سنندج با وی تماس تلفنی برقرار کرد که اکبر جوهری در پاسخ گفت: این خبر شایعه بوده و پرونده برخورد با شایعه سازان روند خود را طی می کند و سپس تلفن را قطع کرد!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه