اخبار داغ

هانی زاده در گفتکو با دانا مطرح کرد؛

بدهی 22 تریلیون دلاری آمریکا به بانک‌های خارجی/ ترامپ آمریکا را به فروپاشی نزدیک تر کرده است/ وجود سلاح های گسترده، آمریکا را به جنگ خونین داخلی می کشاند

بدهی 22 تریلیون دلاری آمریکا به بانک‌های خارجی/ ترامپ آمریکا را به فروپاشی نزدیک تر کرده است/ وجود سلاح های گسترده، آمریکا را به جنگ خونین داخلی می کشاند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: شکست سیاسی آمریکا در طول سال های گذشته در یمن، لبنان، عراق و ایران موجب شده است که آمریکا به یک قدرت پوشالی تبدیل شده است؛ بدهی 22 تریلیون دلاری آمریکا موجب شده است که این کشور علی رغم اینکه از یک اقتصاد قدرتمندی برخوردار بود، به خاطر سیاست های غیر اصولی دونالد ترامپ و افزایش بدهی های خارجی، به سمت فروپاشی پیش برود.
[

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص افول قدرت آمریکا و فروپاشی این کشور اظهار داشت: 13 آبان یادآور پیروزی ایران علیه قدرت های استکباری است که با عنوان یک الگوی مبارزاتی برای ملت های مختلف جهان قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه ایران پس از 4 دهه مبارزه علیه هژمونی آمریکا و غرب به یک قدرت تأثیر گذار تبدیل شده است عنوان کرد: از جنگ جهانی دوم آمریکا به عنوان یک قدرت برتر نظامی و اقتصادی شناخته می شد اما اکنون به دلیل زورگویی و استفاده از قدرت برای سرکوب و استعمار ملت ها به منفور ترین کشور در جهان تبدیل شده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: انزجار و نفرت از آمریکا و سیاست های آن به جایی رسیده است که مقدمه افول و فروپاشی آمریکا فراهم شده؛ آمریکا از همه ابزارهای خودش برای تسلط بر جهان استفاده کرده و هیچ گزینه دیگری برای آمریکا باقی نمانده است.

,

هانی زاده همچنین گفت: شکست سیاسی آمریکا در طول سال های گذشته در یمن، لبنان، عراق و ایران موجب شده است که آمریکا به یک قدرت پوشالی تبدیل شده است؛ بدهی 22 تریلیون دلاری آمریکا موجب شده است که این کشور علی رغم اینکه از یک اقتصاد قدرتمندی برخوردار بود، به خاطر سیاست های غیر اصولی دونالد ترامپ و افزایش بدهی های خارجی، به سمت فروپاشی پیش برود.

,

وی افزود: پیش بینی می شود طی یک دهه آینده آمریکا به دلیل اینکه همه ابزارهای قدرت را از دست داده و با یک اقتصاد شکننده مواجه شده و به فروپاشی نزدیک تر شده است؛ سرنوشتی که برای شوروی رقم خورد پیش روی آمریکا نیز قرار گرفته است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جامعه آمریکا یک جامعه ناهمگون بوده و نژاد پرستی در آن به شدت رواج پیدا کرده است تصریح کرد: وجود سلاح های گسترده در آمریکا موجب شده است که آمریکا در دهه آینده شاهد خونین ترین جنگ داخلی باشد و به فروپاشی نزدیک تر بشود.

,

انتهای پیام/ط

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه