اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت نصرآباد تربت جام:

13 آبان مشتی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی است/آمریکا گروه‌های افراطی را علیه ایران اجیر کرده بود

13 آبان مشتی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی است/آمریکا گروه‌های افراطی را علیه ایران اجیر کرده بود
امام جمعه اهل سنت نصرآباد تربت جام گفت: آمریکا گروه‌های افراطی و داعش را علیه ما اجیر کرد ولی نتوانستند به اهداف کثیف خود برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امان الله برزگر در گفت‌و‌گو با «صبح توس» پیرامون برپایی مراسم 13 آبان با توجه به تهدید و تحریم‌های آمریکا اظهار کرد: با توجه به شناختی که مردم از آمریکای جنایت خوار دارند، با حضور پر رنگ خود در 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی می‌زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: تحریم‌های دشمن علیه ایران به حال حاضر محدود نمی‌شود چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب با تحریم و تهدید مواجه بوده‌ایم؛ در صورتی که مردم منسجم و متحد باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت نصر آباد خاطر نشان کرد: برخی افراد از ادعا‌ها و گفته‌های پوچ آمریکا به نفع خود بهره‌برداری می‌کنند؛ مردم ایران با بصیرت هستند و باید بیشتر از هر زمان دیگر صبور بوده و از یکدیگر حمایت کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: ترامپ و ایادی دشمن ما را تحریم کردند ولی مردم ما واهمه‌ از تحریم ندارند؛ اگر آمریکا می‌خواست اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد تاکنون انجام می‌داد، آن‌ها گروه‌های افراطی و داعش را علیه ما اجیر کردند ولی نتوانستند به اهداف کثیف خود برسند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه