اخبار داغ

اظهار نظر مسئولان تویسرکانی در آستانه 13 آبان ماه؛

کسانی که می گویند باید در برابر امریکا کوتاه آمد، جاهل به قرآن هستند/امریکا بازنده جنگ با اعتقادات ملت ایران است

کسانی که می گویند باید در برابر امریکا کوتاه آمد، جاهل به قرآن هستند/امریکا بازنده جنگ با اعتقادات ملت ایران است
مسئولان تویسرکانی، ضمن بازگویی جنایت بیشمار امریکا علیه ملت ایران، بر برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی 13 آبان ماه سال جاری تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  در آستانه 13 آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز و به ویژه روز مبارزه با استکبار جهانی هستیم از این رو بر آن شدیم تا سخنان مسئولان تویسرکانی در این باره را منتشر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

در همین راستا «مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان گفت: استکبارستیزی مبنای قوی قرآنی دارد و آیات فراوانی دستور مقابله و ایستادگی بااستکبار را می دهد، چرا که دشمنی کفار با مؤمنان دائمی است و می بایست ایستادگی و مقابله ماهم باید دائمی باشد، بنابراین وظیفه داریم هرساله روز مبارزه با استکبار جهانی راباشکوه تر تجلیل کنیم.

,

وی اظهار کرد: کسانی که می گویند باید با امریکا از در دوستی وارد شد و باید کوتاه آمد این ها جاهل به قرآن هستند، قرآن درسوره مائده آیه۵۱ می فرماید حق ندارید یهود ونصاری را دوست خود قراردهید.
امام جمعه تویسرکان افزود: امروز امریکا از روی ضعف جنگ روانی راه انداخته تا با تحریم ها ایران را فلج کند اما شاهد بودیم که نتوانست جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد و به گفته دبیرکل سازمان ملل  وبعضی تحلیل گران، امریکا روبه افول است به ویژه درمنطقه غرب آسیا.

,
,

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه ۱۳آبان سال جاری هم امریکا سیلی دیگری از ملت می خورد، گفت: خواهیم دید درعرصه اقتصاد این کشور جنایتکار هم عقب خواهد نشست.

,

همچنین «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نافع، گفت: امریکایی ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از اسلامی بودن نپام به وحشت افتاده بود و به توطئه ها و دشمنی های همه جانبه خود به دنبال به زانو در آوردن ملت ایران بود که هرگز به فضل الهی به این خواسته شوم خود نرسیده است.

,

وی اظهار کرد: ماجرای تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که امریکایی ها از فاش شدن چه اسناد جنایتکارانه ای ترس داشتند و امروز آنان با تحریم های اقتصادی هم راه به جایی نبرده اند و بازنده جنگ با اعتقادات ملت ما هستند.

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع تداوم بر ماندگاری استکبار ستیزی، روحیه انقلابی و وحدت رویه با توجه به همان رویکردی که در 13 آبان ماه 58 داشتیم، می تواند نقشه ها و معادلات امریکای جنایتکار را برهم بزند.

,

مفتح با بیان اینکه در این برهه حساس از انقلاب، داقتوری از کم کاری و شفافیت همه جانبه مسئولان به ویژه فعالیت جهادی در عرصه های اقتصادی گره گشای مشکلات کشور است، تصریح کرد: هیچ گاه نباید به وعده های پوشالی امریکای جنایتکار دلخوش بود.

,

«سرهنگ مرتضی سیاوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار نافع گفت: تفکر خدا محور، انقلابی و استکبار ستیزانه شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز، امروز می تواند به عنوان بهترین راهگشای امور دانش آموزان و صد البته ملت ایران باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه در راهپیمایی 13 آبان ماه سال جاری، مردم استکبارستیز ایران اسلامی پرشورتر از سال های گذشته به صحنه می آیند، اظهار کرد: خشم و انزجار ملت ایران با مشت های محکم و گره کرده، تو دهانی و سیلی سختی به استکبار جهانی و در رأس آن امریکا جنایتکار خواهد بود.

,

زنگنه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه