اخبار داغ

دیدار صمیمانه فرمانده سپاه عاشورا با قهرمان آسیا؛

تمجید سردار خرّم از پهلوان باسمنجی/ روایت پرویز هادی از بزرگترین افتخار ورزشی‌

تمجید سردار خرّم از پهلوان باسمنجی/ روایت پرویز هادی از بزرگترین افتخار ورزشی‌
سردار خرّم در دیدار با پرویز هادی، کشتی‌گیر خطه آذربایجان از مدل آوری این ورزشکار در مسابقات اخیر آسیایی قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ، پیش از ظهر امروز فرمانده سپاه عاشورا با پرویز هادی، قهرمان سنگین‌وزن کشتی کشورمان دیدار کرد. سردار عابدین خرّم در این دیدار که به مناسبت مدال‌آوری پهلوان باسمنجی در مسابقات جهانی ترتیب یافته بود، خطاب به پرویز هادی گفت: همواره کشتی‌های شما را پیگیری می‌کنم و جا دارد از صمیم قلب خدا قوت بگویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با ابراز خوشحالی از دیدار با این ورزشکار با اخلاق، افزود: کشتی ورزش قهرمانی ما و از طرف دیگر نماد پهلوانی در کشور است. شما نیز، هم قهرمان و هم پهلوان خطه آذربایجان هستید.

,

سردار خرّم، پرویز هادی را الگویی برای جوانان معرفی و به تمجید از حضور مقتدرانه و با اصالت وی در میادین ورزشی جهان پرداخت.

,

فرمانده سپاه عاشورا با یادآوری حک شعار یا زینب(س) روی لباس پرویز هادی در میادین ورزشی، این اقدام را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان ساخت: با تمام وجود میگویم که در قلب ما جا دارید.

,

وی ادامه داد: شما قبل از اینکه پیروز میدان باشید؛ پیروز میادین اخلاقی و ارزش‌های اسلامی هستید. تمام ابعاد پهلوانی در وجود شما جمع شده است و مردم ایران و آذربایجان به وجود شما افتخار می‌کنند.

,

پرویز هادی نیز در این دیدار با تشکر از لطف و حمایت فرمانده سپاه استان به‌ خصوص بعد از مسابقات آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی بوداپست، اظهار داشت: حضور شما برای من یک دنیا ارزش دارد.

,

وی افزود: با اینکه کم‌لطفی‌ها زیاد بوده اما خدا را شاکرم که توانستم ذره‌ای در خوشی‌های مردم سهم داشته باشم.

,

قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد کشورمان، عنوان داشت: بزرگ‌ترین افتخار من این است که سه بار در خاک آمریکا، کشتی گیران این کشور را شکست داده‌ام و پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآوردم.

,

کشتی گیر خطه آذربایجان با اشاره به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب و ابراز رضایت قلبی ایشان، افزود: رضایت ایشان را نمی‌توان قیمت گذاشت.

,

وی با انتقاد از وزارت ورزش در خصوص عدم‌ حمایت از ورزش کشتی، تصریح کرد: یادم نمی‌رود در مسابقات آمریکا رسول خادم به من گفت «پرویز این کشتی هیچ فرقی با دوران دفاع مقدس ندارد و باید با همان انگیزه به میدان بروی».

,

هادی در پایان اظهار امیدواری کرد که مشکلات کشتی حل شود و به مردم این قول را داد که در المپیک آینده، یک مدال خوش‌رنگ به مردم تقدیم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه