اخبار داغ

در یادواره شهدایی از جنس دانش‌آموز؛

شعار کوبنده "مرگ بر آمریکا و بر اسرائیل" دانش‌آموزان در اسدآباد

شعار کوبنده "مرگ بر آمریکا و بر اسرائیل" دانش‌آموزان در اسدآباد
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره 67 شهید دانش‌آموز شهرستان اسدآباد در سالن اجتماعات آموزشگاه خلیج فارس با حضور مسئولان، مربیان، معلمان و دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، شامگاه دیروز در این مراسم  که همراه با سرود و توشیح بود، امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، اسلام را دینی برای پرورش انسانهای کامل داست و گفت: شهدا با شناخت دین و عمل به دستورات آن انسانهای بزرگی و کاملی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به جنگ تحمیلی و پشتیبانی مستقیم وغیر مستقیم 80 کشور در آن، اظهار کرد: جنگ تجمیلی جنگ نابرابری بود که برعلیه ایران انجام شد و البته رزمندگان در این جنگ راه شهادت، ایثار، مقاومت، ازخودگذشتگی را در پیش گرفته بودند.

,

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی شاهد حضور هزاران نوجوان کم سن و سال بودیم که به همه آرزوهای خود پشت کرده و گوش به فرمان امام راحل شده بودند، افزود: شهدای دانش آموز از برجسته ترین شهدا هستند چجراکه کسی توقعی از نوجوانان نداشا که در جنگ شرکت کنند اما آنان احساس وظیفه کرده بودند و پای اعتقاداتشان ایستادند.

,

امام جمعه اسدآباد شهدا و جانبازان را سرمایه های معنوی انقلاب خواند و افزود: امروز بعداز گذشته سالها هنوز خوی گرگ صفتی در وجود آمریکا هست و البته با بیداری ملتها او در آستانه تنها ماندن است.
 
وی با تأکید بر حضور همه دانش‌آموزان در راهپیمایی روز 13 آبان، گفت: فردا روز شما دانش آموزان است و با مشتهای گره کرده بیایید و غیرتمندانه شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردهید.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه