اخبار داغ

یادداشت؛

کشاورزان سیب زمینی کار ایران بی صداترین مردم کره زمین

کشاورزان سیب زمینی کار ایران بی صداترین  مردم کره زمین
در پی انتشار گسترده گزارشی در خصوص سرطان زا بودن سیب زمینی های کشت کشاورزان همدانی در کرمانشاه در شبکه های اجتماعی، رئیس تعاونی سیب زمینی کاران طی یادداشتی اعتراض خود را به نحوه تهیه این گزارش اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  مجید ریحانی ، مدیرعامل تعاونی سیب زمینی کاران در این یادداشت گفته است:کشاورزان سیب زمینی کار ایران  بی صداترین  مردم کره زمین؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

 

,

وقتی بحث فرو چاله ها مطرح می‌شود نیروگاه برق به آن عظمت را جلوی چشمشان  نادیده می‌گیرند و همه فروچاله ها همدان را و کل جهان را به گردن سیب زمینی کار مظلوم  می اندازند.  وقتی گرانی در کشور پیش می آید همه رو گرانی سیب زمینی زوم می‌کنند و به دنبال کاهش قیمت آن می افتند. جالب است آخرین چیزی که در کشور گران شد سیب زمینی بود و جالب‌تر از آن اینکه تنها چیزی که توانستند قیمتش را با ممنوعیت صادرات کاهش دهند سیب زمینی بود.

,

 

,

و حال چند روزی کشف بزرگی توسط خبرنگاری بدون اطلاع رخ داده است. ایشان راز بیماری سرطان را کشف کردند. ایشان کشف کردند سیب زمینی باعث بیماری سرطان است.

,

ای کاش کمی انصاف داشتیم. چقدر هجمه به این قشر زحمتکش.

,

 

,

آقای خبرنگار به گونه ای در خصوص کشاورزان مهاجر صحبت می‌کند که انسان یاد رژیم غاصبگر صهیونیستی می افتد. در کل جهان حرف از دهکده جهانی است و حال آنکه  توسط این خبرنگار کشاورزان همدانی و اصفهانی با واژه مهاجر مورد خطاب قرار می‌گیرد؟

,

 

,

کشاورزان همدانی زمین‌هایی را اجاره می‌کنند که مالکان آن زمین‌ها یا فاقد سرمایه و یا فاقد اطلاعات فنی می باشند. و نا توان در اداره اراضی خود. به عبارت دیگر وقتی کشاورز همدانی برای کشت به استانی دیگر می‌رود با خودش سرمایه، تجربه، دانش فنی می‌برد و باعث اشتغالزایی و در آمد در آن استان می‌شود. باعث افزایش تولید نا خالص آن استان  می‌شود.

,

 

,

آقای خبرنگار، یک خبرنگار حرفه ای ابتدا باید در خصوص موضوع گزارش اطلاعات فنی دقیقی کسب نماید سپس اقدام به گزارش نماید. تا حقی ضایع نگردد. آیا میدانید کودهای ثبت شده است که بر پایه اسید می‌باشند؟ انواع اسیدهای آمینه اسید هیومیک اسید فولیک اسید آمینه و....

,

که مصرف آنها اصلا زیانی نداشته و ندارد.

,

 

,

در خصوص تجمع نیترات در همدان تحقیقات بسیاری توسط مراجع معتبر صورت پذیرفته است. خبرنگار عزیز بهتر است آنها را کمی مطالعه می‌کردید و سپس چنین اتهام بزرگی به کشاورزان همدانی می زدید.

,

 

,

پس تو هم سکوت کن...

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه