اخبار داغ

فریاد استکبار ستیزی کردستانی ها٬ لرزه ای بر اندام آمریکا

فریاد استکبار ستیزی کردستانی ها٬ لرزه ای بر اندام آمریکا
روز 13 آبان، روز شگفتی است، روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت ‌ساز ملت ایران را در پیشانی خود حک کرده و چه عجیب که ردپایی استکبار جهانی در تمام آنها نقش بسته...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز 13 آبان، روز شگفتی است، روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت ‌ساز ملت ایران را در پیشانی خود حک کرده و چه عجیب که ردپایی استکبار جهانی در تمام آنها نقش بسته، تبعید امام در سال 42، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 57 و در نهایت مهر بطلانی که دانشجویان خط امام با تسخیر سفارت آمریکا بر دخالت و دست‌ اندازی‌ های استکبار جهانی در میهن اسلامی زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


دانش‌آموزانی که هنگام تبعید امام در سال 42 خردسالانی بیش نبودند 15 سال بعد غیورمردانی در این خاک شدند که بر ظلم و بیداد شوریدند، آنان درس را نه در پشت نیمکت‌های چوبی کلاس و بر تخته سیاه آن که بر صفحه سپید پیشانی مردمان زجرکشیده در کوچه و بازار آموختند.

,
,

 

,

 امروز در 13 آبان سال 97 بار دیگر پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، آمده اند برای خلق حماسه ای عظیم تا جلوه ای از اتحاد و همدلی را رقم بزنند.

,

 

,

, ,

 

,

همچنین، زنگ ملی "مبارزه با استکبار جهانی" امروز هم‌زمان با سراسر کشور در مدارس استان کردستان نواخته شد و دانش‌آموزان کردستانی فریاد "مرگ بر آمریکا" خویش را به گوش جهانیان رساندند تا به دشمنان قسم‌خورده نظام و مستکبرین عالم بفهمانند همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و یاور و یاریگر مظلومان جهان خواهند بود.

,


حضور گسترده مردم، عقب نشینی دشمن و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت

,
, حضور گسترده مردم، عقب نشینی دشمن و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت, حضور گسترده مردم، عقب نشینی دشمن و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت,


امام جمعه قروه در حاشیه ی راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان آمریکا و استکبار را خوار و خفیف نمود و آنان را ذلیل تر از قبل کرد.

,
, کردتودی, کردتودی,

 

,


حجت الاسلام باباییان افزود: امروز در تاریخ انقلاب اسلامی برگ زرینی دیگر است که افتخار ملت ایران محسوب می شود.

,
,

 

,


وی ادامه داد: دشمن امروز از همیشه ضعیف تر است و انقلاب اسلامی با اقتدار در برابر آن ایستاده است.

,
,

 

,


باباییان با اشاره به اثر حضور مردم در راهپیمایی امروز گفت: این حضور گسترده عقب نشینی دشمن و به لطف خدا رشد و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت.

,
,

 

,

حضور پر شور همه اقشار مختلف مردم پاسخ دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور خائن و احمق آمریکا است

, حضور پر شور همه اقشار مختلف مردم پاسخ دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور خائن و احمق آمریکا است, حضور پر شور همه اقشار مختلف مردم پاسخ دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور خائن و احمق آمریکا است,

 

,

ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج گفت: روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و یادآورد سه واقعه مهم «دستگیری امام(ره) در 13 آبان 43 و تبعید ایشان به ترکیه»، «قیام دانش‌آموزان تهرانی در 13 آبان 57 بر علیه آمریکای خیانتکار و به شهادت‌رسیدن جمعی از آنان» و «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در تهران» است.

, ماموستا سیداحسن حسینی,  ,  ,

 

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: شرارت آمریکا از گذشته تاکنون نسبت به ملت ایران وجود داشته و روز به روز دشمنی و شیطنت آنان بیشتر می‌شود و یقیناً انزجار و تنفر ملت شرافتمند ایران هم از این جنایتکاران بیشتر خواهد شد.

,

 

,

 

,

وی حضور پر شور همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را پاسخ دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور خائن و احمق آمریکا که ایران را به تحریم‌های جدید تهدید می‌کند دانست.

,

 

,

استقلال و آزادی مهمترین پیام 13 آبان است

, استقلال و آزادی مهمترین پیام 13 آبان است, استقلال و آزادی مهمترین پیام 13 آبان است,

 

,

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: 13 آبان دارای سه رویداد مهم و تاریخی است که تبعید امام راحل به ترکیه، به شهادت رسیدن تعداد زیادی از دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی وقایع این روز را تشکل می‌دهند.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نقش ارزشمندی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند، افزود: باید برای حفظ و ماندگاری این انقلاب تلاش و دست به دست آنرا به نسل‌های بعد منتقل کرد.

,

 

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امروزی باید قدر امنیت و آرامش امروز را بدانند چرا که در فضایی امن و به دور از جنگ در حال تحصیلند اما باید همواره هوشیار باشند تا در دام توطئه‌های دشمن گرفتار نشوند و با درک و بصیرت بالا برای پایداری ایران اسلامی گام بردارند.

,

 

,

 

,

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ وقایع این روز را دارای پیام و اهدافی دانست و گفت: هرکدام از این حوادث واقعه‌ای بزرگ است که تاثیرات زیادی در سرنوشت 40 ساله انقلاب داشته است.

,

 

,

قربانی با توصیه به دانش‌آموزان به مطالعه ابعاد تاریخی این روز مهم، نحوه شکل‌گیری و تاثیرات آن؛ بیان کرد: حوادث این روز درس و پیام‌های بسیاری برای حال و آینده ما دارد که مهم‌ترین این پیام‌ها حفظ استقلال، آزادی، توسعه و تعمیق روحیه استکبار ستیزی و نفی هرگونه سلطه‌پذیری است.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه