اخبار داغ

راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان در تبریز؛

حضور پرشور نسل جدید انقلاب به‌زنگِ استکبارستیزی/ امام جمعه تبریز:دشمنان صحنه‌های امروز راهپیمایی ملت ایران را حتماً ببینید!

حضور پرشور نسل جدید انقلاب به‌زنگِ استکبارستیزی/ امام جمعه تبریز:دشمنان صحنه‌های امروز راهپیمایی ملت ایران را حتماً ببینید!
راهپیمایی 13 آبان امسال پرشورتر از سالهای گذشته و به ویژه با حضور نسل جدید انقلاب در تبریز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، راهپیمایی 13 آبانِ امسال در تبریز با شور و شوق بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شد. حضور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی چشمگیر بود و همه آنها تاکید داشتند به این دلیل در راهپیمایی شرکت کرده‌اند تا به آمریکا نشان دهند تحریم و تهدید اراده آنها را مستحکم‌تر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

جوانان و نوجوانانی که انقلاب را ندیده‌اند امروز با مشت‌های گره کرده آمده بودند تا نشان دهند آمریکا همان دولت چهل سال پیش است و تنها به فکر استثمار ایران است. دانش آموزانی که در این راهپیمایی شرکت کرده بودند با آگاهی و بصیرت از ضربه این راهپیمایی به باورهای غلط کشورهای غربی سخن می‌گفتند.

,

, ,

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم  خطاب به حضار گفت: شما با حضور خود وظیفه‌ی ملی و دینی‌تان را ادا کردید، آفرین بر کسانی که در راه مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان، مرگ بر آمریکا را فریاد می‌زنند.

,

وی پیوند سیزدهم آبان ماه با روز دانش‌آموز را جوان‌گرایی در راه مبارزه با استکبار خواند و تصریح کرد: بازگشت تحریم‌ها توسط آمریکایی‌ها دشمنی‌شان را ملت ایران آشکارتر ساخت و شور و شعور ندای مرگ بر آمریکا را در سرتاسر ایران اسلامی افزایش داد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی حمایت آمریکایی‌ها از رژیم پهلوی، نقش فعال در کودتای 28 مرداد، حمله به هواپیمای مسافربری، حمایت از رژیم بعث در جنگ 8 ساله و تحریم‌های ظالمانه را از جمله دلایل فریاد مرگ برآمریکا توسط ایرانی‌ها برشمرد.

,

وی با بیان اینکه عده‌ای با تفسیرهای انحرافی با شعار مرگ بر آمریکا مخالفت می‌کنند و می‌گویند مسلمان لعن نمی‌کند و گروهی دیگر از تکنوکرات‌ها با بازاندیشی درصدد بازگشت به سمت آمریکا هستند، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه‌ی عقلی و منطقی دارد و این شعار به باور امام دارای اثر وضعی و عملی است، در واقع حذف شعار مرگ بر آمریکا وادار کردن مردم به توبه در برابر شیطان بزرگ است.

,

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است، متذکر شد: نباید فریب ترفندها و لبخند آمریکایی‌ها را بخوریم، اینکه می‌گویند ما با ملت ایران دشمن نیستیم حرف بی‌منطقی است چون دولت بدون ملت کاره‌ای نیست.

,

وی جوانان را به نوآوری دعوت کرد و از آنان خواست با حضور در نمایش فناوری ربع رشیدی ببینند حوانان و نخبگان این خاک و بوم چه کرده‌اند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اعلام اینکه در چنین روزهایی حضرت امام به ترکیه تبعید و ده‌ها دانش‌آموز و دانشجو توسط رژیم ستمشاهی به خاک و خون کشیده شدند، یادآور شد: در سیزدهم آبان دانشجویان خط امام توانستند با تسخیر لانه‌ی جاسوسی وفاداری‌شان را به انقلاب نشان دهند و به توطئه‌های آمریکایی‌ها در خاک ایران پایان دهند.

,

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به تجمع میلیونی اربعین و وحدت شیعیان جهان اسلام، از عدم انعکاس این رویداد عظیم در رسانه‌های بین‌المللی انتقاد و خواستار رویت صحنه‌های راهپیمایی امروز ملت ایران توسط دشمنان شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه