اخبار داغ

گام‌های محکم مردم قزوین در یوم‌الله ۱۳آبان/ در هر شرایطی پای نظام و انقلاب ایستاده‌ایم

گام‌های محکم مردم قزوین در یوم‌الله ۱۳آبان/ در هر شرایطی پای نظام و انقلاب ایستاده‌ایم
یوم الله ۱۳ آبان ماه امسال هم با حضور پرشور مردم از اقشار مختلف باشکوه‌‌تر و تماشایی‌تر از همیشه برگزار شد و بار دیگر در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، مردم همیشه در صحنه  قزوین بار دیگر نیز همدل و همپای مردم سراسر کشور  امروز در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه حضور یافته و علاوه بر تجدید بیعت با رهبر انقلاب و شهدا، یاوه گویی‌های آمریکا را پاسخ دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مردم قزوین بار دیگر ثابت کردند هر زمانی به حضورشان نیاز باشد، در صحنه حاضر خواهند شد؛ برای ثبت این شور و حال که اقشار مختلف جامعه در صحنه کشیده بودند به میان جمعیت رفتیم تا دقایقی پای صحبت‌های برخی از حاضرین در صحنه باشیم…

,

, , ,

مادری که با فرزندش به مراسم آمده بود در گفت‌وکو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: امروز با فرزندانم آمده‌ام تا با با آرمان‌های امام و انقلاب آشنا شوند و بعد از ما ادامه دهنده راه شهدا باشند.

,

وی افزود: پیام من به آمریکا این است که بعد از ۴۰ سال همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و برای از بین بردن این انقلاب باید تک تک ما را از بین ببرند.

,

, , ,

مرد میانسالی که با همسرش به مراسم تجمع آمده بودند و دقایقی را برای استراحت نشسته بودند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: ما برای  پشتیبانی از رهبر انقلاب اسلامی به اینجا آمدیم و تا پای جان و نابودی آمریکا و اسرائیل و عربستان همیشه در صحنه حضور خواهیم یافت.

,

وی افزود: آمریکا تا به امروز هر کاری که می‌خواست انجام داده اما ما آمده‌ایم بگویم تا زنده هستیم اجازه نمی‌دهیم رهبر ما تنها بماند.

,

این مرد میانسال  ادامه داد:  تا زمانی که ما رهبری مانند حضرت آقا داریم که جانانه پیشوای اسلام است؛ دشمنان هرگز نمی توانند به ما زور بگویند.

,

, , ,

یکی از بانوان حاضر در تجمع اظهار کرد: علت حضورم تجدید پیمان دوباره با امام خمینی(ره) و شهداست که در راه مبارزه با استکبار دشمنان انقلاب جان خود را فدا کردند.

,

وی افزود: ما باید به دشمنان انقلاب نشان دهیم علی رغم تمام مشکلات و تحریم ها؛ همواره رهروی مسیر شهدا و امام مان هستیم.

,

پسر جوانی که با عجله قصد ورد به محل تجمع را داشت گفت: آمده‌ایم به آمریکا نشان دهیم ملت ایران هیچ وقت تحت هیچ شرایطی پشت نظام و انقلاب را خالی نمی کنند و با حضور خود می خواهیم تو دهنی محکمی به استکبار بزنیم.

,

, , ,

جمعی از دانش آموزان که به همراه مسئولین مدرسه به مراسم آمده بودند و شور و هیجان خاصی داشتند در حال سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بودند و جمعی هم در گوشه ای با گرفتن عکس سلفی مشغول به ثبت رساندن این روز در خاطرلات خود بودند که یکی از آن‌ها به نمایندگی از دوستانش گفت: ما دانش آموزان به عنوان نسل آینده آمده‌ایم به رهبرمان بگوییم ما همان دانش آمزان دیروزیم و آمریکا با داشتن جوانانی مانند ما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

آقای جوانی که در حال صحبت با همسرش بود، گفت: ما وظیفه داریم همواره در میدان باشیم و به پیروی از رهبر معظم انقلاب به کشورهای استکباری ثابت کنیم که با هیچ ترفندی نمی‌تواند ما را از انقلاب و نظام مان جدا کند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌وقت دشمنی خود را با ملت ایران کنار نمی‌گذارند، افزود: با توجه به تغییرات شرایط اقتصادی تهدیدها و تحریم‌های آمریکا ما همواره پشت نظام خواهیم بود چراکه آنها با اوضاع بد اقتصادی می‌خواهند مردم را ناامید کنند اما مردم همیشه پای انقلاب هستند.

,

, , ,

خانم جوانی که با دوستش در تجمع حاضر شده بود، گفت: مردم خیلی گرفتاری دارند چراکه این چندماه هم که کلا اوضاع اقتصادی مردم به هم ریخته است؛ اما مطمئن باشید هرجا لازم باشد مردم به خیابان‌ها می‌آیند و از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

,

وی افزود: همه ما زیر پرچم اسلام هستیم و در مقابل دشمن می‌ایستیم.

,

این خانم ادامه داد: تلاش دشمنانی مانند آمریکا برای این است که بین اقوام و مذاهب مختلف تفرقه بیندازند تا بتوانند دوباره بر این کشور مسلط شوند اما هیچ گاه به این هدف نخواهد رسید.

,

یوم الله ۱۳ آبان ماه امسال هم با حضور پرشور مردم از اقشار مختلف و جناح های سیاسی باشکوه‌‌تر و تماشایی‌تر از همیشه برگزار شد تا بار دیگر در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.

,

حضور پرشور در تجمع 13 آبان عقب‌نشینی امریکا را به‌دنبال دارد

, حضور پرشور در تجمع 13 آبان عقب‌نشینی امریکا را به‌دنبال دارد,
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه تجمع بزرگ مردم قزوین در روز 13 آبان اظهارکرد: شعار مرگ بر امریکا ساخته ما نیست، بلکه خداوند آنرا به ما آموخته است. 

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن هنگامی که دشمنان علیه شما خشمگین و عصبانی می‌شوند باید به آنها گفت از عصبانیت خود بمیرید، شعار "مرگ بر امریکا" از این آیه شریفه برخواسته و به معنای مقابله با ظلم و استکبار است. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: مردم ما در پیاده روی اربعین وحدت و پایبندی به باورها و ارزش‌ها را نمایش دادند، امروز که روز استکبارستیزی است نیز مردم کشور ما با یکپارچگی، محبت و وحدتی که بین آنها وجود دارد یکپارچه علیه دشمنان انقلاب و ایران ایستاده‌اند. 
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی در ادامه با اشاره به دستاوردها و پیام‌های تجمع 13 آبان در استان قزوین اذعان کرد: وقتی در روز ملی مبارزه با استکبار مقاومت و استقامت خود را با شجاعت و شعار مرگ بر امریکا همراه با وحدت و همدلی به نمایش گذاشتیم، امریکایی‌ها جز عقب نشینی کار دیگری نمی‌توانند انجام دهند. 
,
,

 

,

شعار "مرگ بر امریکا" یعنی افول استکبار نزدیک است

, شعار "مرگ بر امریکا" یعنی افول استکبار نزدیک است,

مرتضی سمیعی، در حاشیه تجمع یوم الله 13آبان اظهار کرد:استکبارستیزی و حضور در صحنه مقاومت از جمله پیام‌های حضور گسترده مردم در تجمع بزرگ امروز است، همچنین پیام دیگر حضور در صحنه این است که دشمنان قسم خورده هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. 

,
وی ادامه داد: مردم، دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف با وحدت در صحنه حضور دارند و این اتحاد مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود. 
,
 
,
, ,

سمیعی با بیان معنای شعار مرگ بر امریکا گفت: امریکا نگاه خصمانه خود را به ایران اسلامی دارد، اما تا کنون موفق به عمل تاثیرگذار و نفوذ برملت نشده است. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: رهبرمعظم انقلاب نیز دیروز اشاره کردند که آمریکا رو به افول است و به فضل الهی در نیات استکباری خود موفق نخواهد شد؛ شعار مرگ بر امریکا این معنا را یادآوری می‌کند.
,
,
,
,
 
,
قطار پیشرفت ایران با تحریم ها از حرکت باز نمی ایستد
, قطار پیشرفت ایران با تحریم ها از حرکت باز نمی ایستد,
حجت الاسلام نورالله قدرتی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: تحریم ها ممکن است در مسیر ما خلل و وقفه ایجاد کنند اما توان توقف ما را ندارند.
,
 
,
, ,
 
,
مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه آمریکا به عنوان یک رژیم مستکبر و خودکامه حضور نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حاکمیت مقتدر، مستقل و مسلمان در خاورمیانه را تحمل نمی کند و به همین دلیل تلاش دارد تا به این نظام آسیب رسانده و آنرا از میان ببرد،اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انواع و اقسام فشارها و تهدیدهای استکبار جهانی از جنگ و کودتا گرفته تا فشارهای سیاسی و تحریم را علیه نظام خود شاهد بوده ایم که به برکت وجود ولایت فقیه و بصیرت مردم هیچ کدام به ثمر ننشسته اند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه