اخبار داغ

تاکتیک جدید نماینده بویراحمد و دنا:

تلاش مضاعف زارعی برای کسب آرای اصولگرایان بویراحمد!+جزییات

تلاش مضاعف زارعی برای کسب آرای اصولگرایان بویراحمد!+جزییات
زارعی براحتی در بین جوانان جریان اصولگرایی حضور می یابد، با آنها به راحتی حرف میزند و گفتمان خود را بین آنها ترویج میدهد و می گوید که من از جنس شما هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، گروه سیاسی - با نزدیک شدن به موج التهاب آفرین انتخابات مجلس در سال 98 ، رقابت سنگین کاندیدای احتمالی مجلس در  شهرستانهای بویراحمد و دنا در حال فزونی یافتن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، , گروه سیاسی, گروه سیاسی,

 

,

زارعی، هدایتخواه، روشنفکر، بهرامی، فروزان و ... از جمله افرادی هستند که از آنها بعنوان کاندیداهای احتمالی مجلس آینده شهرستانهای بویراحمد و دنا یاد می شود.

,

 

,

اقدام جالب زارعی بعنوان یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس در این بین جالب توجه به نظر میرسد، وی که در سودای سناتور شدن و جاودانگی سیاسی در حوزه انتخابیه خود است، طی مدت اخیر گرایش زیادی برای جذب آرای اصولگرایی در حوزه انتخابیه خود نشان داده است.

,

 

,

زارعی براحتی در بین جوانان این جریان حضور می یابد، با آنها به راحتی حرف میزند و گفتمان خود را بین آنها ترویج میدهد و می گوید که من از جنس شما هستم.

,

 

,

این حرکت بدیع زارعی بگونه ایست که وی در انتخابات دور گذشته به نوعی کاندیدای مورد حمایت جریان اعتدال و اصلاح طلب استان بوده است.

,

 

,

به نظر می رسد وی تا حدودی از حمایت احزاب دور گذشته خود با توجه به برخی صلاحدید های بزرگان این احزاب در استان ناامید شده است واکنون رو به سوی جریانی آورده است تا بتواند سبد آرای خود را در بین آنان گسترش دهد.

,

 

,

از آنطرف برخی انشقاق های پیش آمده در جریان اصولگرایی از دور قبل و همچنین طی سالیان اخیر فرصت را برای زارعی باز گذاشته است، اصولگرایان که از این اختلاف نظرها خسته شده اند، بدشان نمی آید که فردی خارج از این دایره را حمایت کنند.

,

 

,

اکنون زارعی در حال استفاده از فرصت پیش آمده به بهترین شکل موجود است و رقبای وی هنوز به فکر برخی حواشی پیش آمده از دور قبل هستند، اما آنچه مسلم است اینکه ماه های آتی خبرهای جالبی در قبال این موضوعات در فضای رسانه ای استان شنیده خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه