اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش در گفتگو با دانا:

یک سوم کشورهای جهان توسط آمریکا تحریم شده‌اند/ می توان یک اتحادیه علیه آمریکا تشکیل داد/ حذف دلار به معنای حذف آقایی و سروری آمریکاست/ روسیه و چین برای حذف دلار اعلام آمادگی کرده اند

یک سوم کشورهای جهان توسط آمریکا تحریم شده‌اند/ می توان یک اتحادیه علیه آمریکا تشکیل داد/ حذف دلار به معنای حذف آقایی و سروری آمریکاست/ روسیه و چین برای حذف دلار اعلام آمادگی کرده اند
سلیمی با بیان اینکه اگر این کشورها همکاری داشته باشند می توانند سلطه آمریکا را کم کنند عنوان کرد: کشورهای تحریم شده می توانند دلار را از عرصه مبادلات بین المللی خود حذف کنند که به معنای حذف آقایی و سروری آمریکا در جهان است.
[

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، از موافقان طرح «راه‌اندازی و استفاده از پیام‌رسان‌های مالی» در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص طرح جدید مجلس و اثرات آن بر شکستن سلطه دلار عنوان کرد: یک سوم کشورهای دنیا به هر دلیلی و با کوچکترین مخالفت خود با آمریکا دچار تحریم شده اند که این کشورها می توانند با هم اتحادیه ای تشکیل بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه اگر این کشورها همکاری داشته باشند می توانند سلطه آمریکا را کم کنند عنوان کرد: کشورهای تحریم شده می توانند دلار را از عرصه مبادلات بین المللی خود حذف کنند که به معنای حذف آقایی و سروری آمریکا در جهان است.

,

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه حذف دلار شدنی است خاطر نشان کرد: همه اینها بستگی به تلاش کوشش کشور و همچنین همراهی سایر کشور هاست که البته خود این کشورها هم به اشکال مختلف تمایل خود را به حذف دلار نشان داده اند.

,

سلیمی در ادامه افزود: وزارت خارجه می تواند نقش مهمی در اجرای این طرح ایفا کند قطعاً مذاکرات به سمت برقراری ارتباط و زمینه سازی برای رایزنی با کشورهای دیگر در راستای دلار پیش می رود.

,

وی در ادامه عنوان کرد: این طرح در مجلس در حال چکش ‌کاری بوده و به صحن می آید ، سایر کشورها نیز باید مجاب به استفاده از این روش بشوند.

,

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه بررسی این طرح زمان زیادی نیست که در مجلس آغاز شده تاکید کرد: در حال حاضر روسیه و چین اعلام آمادگی کرده اند که موضوعی اقناعی است که با گفتگوهای محکم و جدی می توان این طرح را به سرانجام رساند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه