اخبار داغ

افتتاحی که برای نماینده سنندج حاشیه ساز شد + واکنش این نماینده

افتتاحی که برای نماینده سنندج حاشیه ساز شد + واکنش این نماینده
سید احسن علوی یکی از دو نماینده شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران اخیراً در بازدید از روستاهای شهرستان دیواندره، در یکی از روستاها دستگاه خودپردازی را افتتاح کرده که موجب ایجاد حواشی بسیاری برای این نماینده مجلس شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سیداحسن علوی با افتتاح این دستگاه خودپرداز بانکی در روستای پاپاله که شبکه های فضای مجازی شهرستان دیواندره عکس آن را منتشر کرده اند موجب شد تا واکنش کاربران این شبکه ها را به دنبال داشته باشند و عنوان کنند«حالا بعد از مسؤولان دولتی که افتتاح های اینچنینی داشته اند نوبت به نمایندگان مردم در مجلس رسیده است».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

فعالان سیاسی در واکنش به رسانه ای شدن این عکس عنوان کرده اند که این افتتاح در جای خود نیکوست اما در حد و اندازه نماینده مجلس نبوده و باید توسط دهیار و شورای روستا انجام می شد.

,

 

,

علوی در واکنش به این حاشیه سازی ها عنوان کرده: ای کاش رسانه ها در کنار این عکس خبر افتتاح 32 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان، و همچنین استقرار ۲۰ عدد خودپرداز در ۲۰ روستای شهرستان صعب العبور دیواندره را نیز رسانه ای می کردند.

,

 

,

 

,

پایگاه اطلاع رسانی سید احسن علوی نیز در رابطه با همین موضوع نوشت است: طی بازدید یک روزه نماینده مردم فهیم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از شهرستان دیواندره کارهای عمرانی خوبی در این شهرستان به شرح زیر صورت گرفت.

,

 

,

با توجه به پیگیری های مستمر مهندس علوی و حجم بالای نامه های ارسالی مردم فهیم روستاهای شهرستان دیواندره مبنی بر مشکلات رفاهی، ۲۰ عدد خودپرداز در ۲۰ روستای صعب العبور این شهرستان به بهره برداری رسید.

,

 

,

با توجه به زمستان های سخت استان کردستان بخصوص شهرستان دیواندره و روستاهای آن افتتاح این ۲۰ خودپرداز که  نیاز به زیرساخت‌هایی همچون اینترنت پرسرعت سایت های مجهز داشت می تواند گام مهمی باشد در راستای رفاه حال این قشر زحمتکش و از تردد این عزیزان جهت دریافت مبالغ ناچیز و انجام امور بانکی بخصوص در فصول فعالیت های کشاورزی و تلف شدن وقت گرانبهای کشاورزان جلوگیری کند.

,

 

,

افتتاح ۳۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ  بر ۴۴ میلیارد تومان را که شامل دکل های مخابراتی جهت ارائه خدمات مخابراتی از جمله تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه و بهبود خدمات اینترنتی اپراتورهای ‌مشغول به فعالیت را گام موثری دانست.

,

 

,

نقاطی با پوشش ضعیف آنتن دهی موبایل وجود داشت که با افتتاح این دکل های مخابراتی این نقاط از پوشش مناسب آنتن دهی برخوردار خواهند شد.

,

 

,

سیداحسن علوی همچنین خطاب به افرادی که برای او حاشیه سازی کرده اند، گفت است: عده ای هستند که در هر شرایطی در راستای اهدافی خاص به تخریب مسئولان استانی می پردازند و سعی دارند کارهای صورت گرفته را ناچیز جلوه دهند، که این خود خیانت به مردم استان است.

,

 

,

او گفته: که همواره در جهت آبادانی استان کردستان و حوزه انتخابیه گام بر خواهد داشت و سنگ اندازی و تخریب های صورت گرفته توسط عده ای معلوم الحال نمی توانند مایه دلسردی در راستای خدمت به مردم شریف استان کردستان شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه