اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین:

بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه پرداخت شد

بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه پرداخت شد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صیادی در گفت‌وگو با  شاخص، اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان در قالب کمک هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ۵۱۳ نوعروس تحت حمایت با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه راهی خانه بخت شده‌اند.

,

این مسئول تصریح کرد: مهمترین هدف این نهاد ارائه خدمت در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین آحاد جامعه والگو سازی برای جامعه در این بخش است.

,

وی با بیان اینکه در این مدت مشارکت خیران قزوینی در قالب طرح کوثر ۱۰۴ درصد افزایش داشته است، افزود: نیکوکاران بیش از ۳۶۳ میلیون تومان در قالب طرح کوثر جهت تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمک کردند.

,

صیادی با اشاره به اینکه ۱۶ درصد از صدقه مردم استان قزوین جهت تأمین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت اختصاص می یابد، تاکید کرد: حدود ۱۱۱ نوعروس در نوبت دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه قرار دارند.

,

در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار خانوار شامل ۳۴ هزار و ۹۰۰ نفر در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد یک هزار و ۶۸۵ نفر ایتام هستند که ۲۰هزار و ۵۴۳ حامی حمایت مادی و معنوی آنان را بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه