اخبار داغ

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش قزوین خبر داد؛

ارتقا دو پله ای استان قزوین در قبولی کنکور سراسری

ارتقا دو پله ای استان قزوین در قبولی کنکور سراسری
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین از ارتقا دو پله ای استان قزوین در زمینه درصد قبولی کنکور سراسری خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توفیق محمدحسینی در گفت‌وگو با  صبح قزویناظهار کرد: طی کنکور سراسری سال 97، بیش از 17هزار دانش آموز از استان قزوین در این آزمون شرکت کردند و خوشبختانه 7/33 درصد از کل شرکت کنندگان موفق شدند در دانشگاه‌های دولتی کشور قبول شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی اذعان کرد: براساس رتبه بندی اعلامی از سوی سازمان سنجش شرکت کنندگان استان قزوین در کنکور سراسری97 با کسب 7/33 درصد قبولی در میان 12 استان کشور از نظر موفقیت در کنکور سراسری قرار گرفت. 

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان ابراز کرد: این رتبه بندی هر ساله از سوی سازمان سنجش و براساس میزان قبولی شرکت کنندگان در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور و غیرانتفاعی اعلام می‌شود که به مانند 25سال گذشته، استان یزد با کسب 50درصد قبولی به عنوان موفق ترین استان در زمینه کنکور سراسری است. 

محمدحسینی درخصوص آمار کنکور سراسری سال97 در استان قزوین گفت: 17171 دانش آموز از استان قزوین در کنکورسراسری سال97 شامل 10479 زن و 6692 مرد شرکت کردند که از این تعداد 5790 دانش آموز شامل 3461 زن و 2329 مرد موفق به قبولی در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور و غیرانتفاعی شدند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه