اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

حذف دلار از مبادلات اقتصادی خنثی‌کننده توطئه‌های امریکاست/ مسیرهای صدمه به اقتصاد کشور باید بسته شود

حذف دلار از مبادلات اقتصادی خنثی‌کننده توطئه‌های امریکاست/ مسیرهای صدمه به اقتصاد کشور باید بسته شود
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: تصویب طرح حذف دلار از مبادلات بازرگانی با سایر کشورها و جایگزینی ارز همان کشور توطئه‌های اقتصادی امریکا علیه ایران را خنثی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی، در گفت‌و‌گو با  صبح قزوین درباره ارائه طرح حذف دلار در مجلس اظهار کرد: حذف دلار از مبادلات اقتصادی و تجارت تبعات مثبتی را برای کشور به همراه خواهد داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: انجام تجارت بین المللی با دلار موقعیت خاصی را برای امریکا ایجاد کرده و امریکا از این موقعیت علیه کشورهایی همچون جمهوری اسلامی ایران که حاضر به پذیرش ظلم و استکبار نیستند، استفاده کرده و به اقتصاد آن کشورها صدمه می‌زند. 

نماینده مردم تاکستان در مجلس ابراز کرد: با توجه به این موقعیت برای امریکا بسیاری از کشورها تمایل دارند تا تجارت را از نظر پولی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مبادلات بازرگانی با ارز سایر کشوها قابل انجام باشد. 

وی ابراز کرد: اگر ایران در مبادلات بازرگانی خود با کشورها از ارز همان کشور استفاده کند، توطئه‌هایی که از جانب امریکا برای ایران برنامه ریزی شده خنثی خواهد شد، بنابراین تصویب چنین طرحی در مجلس اقدامی مفید خواهد بود. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر حمایت نمایندگان از منافع ملی اذعان کرد: اگر طرح و قانون خاصی منافع ملت را همراه داشته باشد، رای مثبت نماینده‌ها در مجلس را به دنبال خواهد داشت. 

وی در پایان تصریح کرد: البته هم اکنون مشخص نیست که نمایندگان به این طرح پیشنهادی چه رأیی بدهند، اما با رفتارهای امریکا، باید برای رفع انحصار از دست این کشور چارهاندیشی کرد تا به بن بست نرسیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه