اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب:

مصرف روزانه ۴۴۹ هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب

مصرف روزانه ۴۴۹ هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از احداث ۴ باب جایگاه سی ان جی در شهرستانهای میاندوآب وبوکان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا داود فعال پوردر گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت:در راستای توسعه جایگاه های  CNG و افزایش مصرف سوخت پاک با مشارکت بخش خصوصی تعداد چهار باب جایگاه سی ان جی در شهرستان های میاندوآب و بوکان در حال احداث هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب اظهار کرد: این جایگاه ها هم اکنون از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند و به زودی با اتمام آنها به بهره برداری می رسند.

,

وی با بیان اینکه برای احداث این جایگاه ها ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی اختصاص یافته است، افزود: با احداث این چهار باب جایگاه سی ان جی تعداد جایگاه های سی ان جی در منطقه میاندوآب به ۵۱ باب می رسد.

,

فعال پور تصریح کرد: روزانه به صورت میانگین حدود ۴۴۹ هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می شود که با اتمام و بهره برداری از جایگاه های در حال احداث  شش هزار متر مکعب در ساعت به این میزان افزوده خواهد شد و مدت زمان متوسط سوختگیری برای  خودروهای دوگانه سوز،به حداقل خواهد رسید.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۲۰ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲۷ باب جایگاه دو منظوره در سطح جنوب آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه